Absolwentka studiów magisterskich Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego specjalizacja: społeczno –wychowawcza, absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych PEDAGOGIUM w Warszawie specjalizacja: Resocjalizacja nieprzystosowanych społecznie.
Absolwentka 4 – letniej Szkoły Psychoterapii w Krakowie- Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie: nurt systemowo – psychodynamiczny, rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Absolwentka Szkoły Coachów MERITUM programu szkolenia coachów uczących Kluczowych Kompetencji Coachingowych oraz zasad Kodeksu Etycznego ICF o nawie ,,Mistrz Coachingu” uznawanego przez International Coach Federation akredytowanego programu szkolenia coachów (ACTP ICF).
Ukończyłam Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej do zarządzania oświatą – Centrum Doskonalenia Nauczycieli Zakładu Doskonalenia Zawodowego – wydany przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty Warszawa 2010 r.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie w I Klinice Psychiatrycznej dla Dorosłych i Klinice Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży. Stażu 2-letniego w Ośrodku Zdrowia Psychicznego i Problemów Rodzinnych SYNAPSIS w Warszawie- prowadziłam terapie indywidualne, par/małżeństw i rodzinne. Wieloletnie doświadczenie jako pedagog szkolny. Certyfikowany terapeuta TUS -Treningu Umiejętności Społecznych- terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu. Prowadziłam zajęcia terapeutyczne z dziećmi w Placówkach Oświatowych, Poradniach Psychologiczno – Pedagogicznych.
Posiadam doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną jako koordynator pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Współpracowałam z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną – jako psychoterapeuta, prowadziłam terapię rodzinną, par/małżeństw i indywidualną.
Obecnie od 5 lat jestem właścicielem poradni, którą rozwijam i staram się, aby było to przyjazne, bezpieczne miejsce dla dzieci i dorosłych. Stawiam na kompleksową opiekę i wsparcie dla naszych pacjentów.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach, kongresach psychologiczno-psychoterapeutycznych.
Swoją pracę podaje systematycznej superwizji.
W poradni prowadzi:
Wspomagam osoby ( dzieci, młodzież, dorosłych, rodziny), którzy doświadczają:
Coaching/ mentoring: pomagam odkryć potencjał klienta, wzmacniam oraz wspieram w osiąganiu zamierzonego celu.
Zainteresowania zawodowe:
Specjalizuje się w pracy z dziećmi i rodzicami w przezwyciężaniu ich trudności, konfliktów, kryzysu w rodzinie. Pomagam w odkryciu rozwiązań, które mają na celu poprawę relacji, komunikacji, więzi w systemie rodzinnym. W swojej pracy również wspieram rozwój człowieka. Pomagam odkryć swój potencjał, wzmacniam i wspieram w osiąganiu zamierzonego celu. Prywatnie jestem mamą dorosłego 26 letniego syna. Lubię podróżować, kontakt z naturą, czytać książki. Interesuję się rozwojem osobistym i naturoterapią.
EDUKACJA
Medycyna wydział Lekarski Warszawski Uniwersytet Medyczny
Studia podyplomowe z zakresu
Kursy
Doświadczenie zawodowe
Jestem Psychiatrą Dzieci i Młodzieży w trakcie specjalizacji. Na co dzień pracuję w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, gdzie pomagam rodzinom z całej Polski zdiagnozować i leczyć różnorodne zaburzenia psychiczne. Moje doświadczenie zawodowe i życiowe, umiejętność rozumienia złożoności sytuacji, empatia oraz ciągły rozwój kompetencji stanowią dobrą bazę do nawiązywania z dziećmi, młodzieżą i opiekunami profesjonalnych relacji, w których wszyscy czują się bezpiecznie.
W poradni prowadzi
Prywatnie
Określam się jako przyjaciel ludzi i zwierząt. Przez wiele lat moim hobby jest behawioryzm zwierząt, rozpoznawanie ich komunikacji, procesów uczenia, zapamiętywania, stanów emocjonalnych. Z kolei podróżując z plecakiem po kontynentach zawsze najważniejsze dla mnie było poznanie sposobu funkcjonowania i myślenia ludzi z innych kultur. Swój balans psychiczny najszybciej uzyskuję wśród natury, obserwując przyrodę.
Szkoła Psychoterapii Dialog w Warszawie od 2022 r. do chwili obecnej, szkoła w nurcie integracyjnym. Aktualnie jestem w trakcie 4-letniego całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dialog w Warszawie.
Uniwersytet SWPS w Warszawie: magister psychologii o specjalizacji: kształtowanie i modyfikowanie zachowania.
Studia licencjackie z filozofii na Uniwersytecie Ignatianum o specjalizacji: Filozofia klasyczna i współczesna oraz edukacja etyczna.
Doświadczenie:
Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego oraz psychologiem diagnostą.
Przeprowadzam diagnostykę psychologiczną w kierunku spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń osobowości, zaburzeń depresyjnych i lękowych. Zajmuję się również diagnozą inteligencji, osobowości i temperamentu. Diagnozę przeprowadzam dzieciom, młodzieży i dorosłym.
Ukończyłem również roczny kurs trenerski, którego celem było kształcenie umiejętności związanych z pracą w grupie, komunikacją oraz prowadzeniem warsztatów. Swobodnie posługuje się narzędziem diagnostycznym: ADOS-2.
Doświadczenie zawodowe zdobywałem przede wszystkim pracując jako terapeuta grupowy, terapeuta zajęciowy oraz psycholog diagnosta w Specjalistycznym Centrum Terapii Gedeon Medica w Konstancinie – Jeziornej.
Podczas spotkań staram się zapewniać atmosferę zaufania i bezpieczeństwa, abyś mógł/a poczuć się wysłuchany/a i przyjęty/a.
W wolnych chwilach lubię chodzić na spacery oraz grać w strategiczne planszówki.
W poradni prowadzi:
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS na kierunku: Psychologia kliniczna.
Szkolenie i certyfikat: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 nadające uprawnienia do diagnozy – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
Obecnie w trakcie szkolenia Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) I stopnia, akredytowanym przez PSTTSR.
Doświadczenie zawodowe:
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi zdobywałam m. in w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, gdzie byłam kooterapeutą zajęć rozwojowych: TUS, muzykoterapii (gordonki), sensoplastyki oraz w centrum terapeutycznym – prowadząc konsultacje i diagnostykę dorosłych. Od lat pracuje z dziećmi, jeszcze na początku studiów udzielałam pomocy kryzysowej dzieciom i ich rodzicom jako ratownik.
Obecnie przyjmuje stałych klientów w centrum medycznym, prowadząc diagnostykę, konsultację i terapię.
W pracy podążam za pacjentami, kieruje się życzliwością i uważnością na ich potrzeby. Wszechstronność mojego podejścia terapeutycznego pozwala mi na objęcie pomocą psychologiczną każdego przypadku indywidualnie, działam w oparciu o zasoby pacjenta, wykorzystuje techniki TSR, techniki terapii ericksonowskiej, poznawczo – behawioralne i 3 fali m. in ACT – terapii skoncentrowanej na akceptacji i zaangażowaniu.
Stale podnoszę swoje kompetencje poprzez udział w licznych szkoleniach.
W poradni prowadzi:
Jestem magistrem psychologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także trenerem umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci i osób dorosłych, a także osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zdobywałam w stowarzyszeniu pomocy dzieciom niepełnosprawnym i osobom potrzebującym wsparcia ,,JESTEM’’, a także jako terapeuta dzieci w spektrum autyzmu w przedszkolu specjalnym oraz prowadząc treningi umiejętności społecznych w placówkach przedszkolnych. Obecnie pracuje w przedszkolu terapeutycznym jako psycholog, prowadzę terapię z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz TUS – Trening Umiejętności Społecznych.
Ukończyłam liczne kursy i szkolenia takie jak np.:
W poradni prowadzi:
Zainteresowania:
Psychologia kliniczna i rozwoju dziecka, psychosomatyka Sport: joga, pilates, rower Teatr i sztuka Architektura i aranżacja wnętrz.
Absolwentka pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji seksualnej oraz socjoterapii Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie w trakcie procesu szkolenia i certyfikacji, w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej, akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej w Akademii Motywacji i Edukacji w Warszawie.
Doświadczenie:
Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam w warszawskich i pozawarszawskich placówkach oświatowych pracując z młodzieżą i młodymi dorosłymi, a także służąc wsparciem i pomocą bliskim młodych osób doświadczających różnego rodzaju trudności i kryzysów.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych szkoleniach, kursach doskonalących, warsztatach i konferencjach psychologiczno-terapeutycznych. Swoją pracę podaje systematycznej superwizji u certyfikowanych superwizorów poznawczo-behawioralnych.
W poradni prowadzi:
Pracuję diagnostycznie i terapeutycznie z osobami z zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, obniżonym nastrojem, przewlekłym stresem, a także trudnościami emocjonalnymi, komunikacyjnymi i w relacjach oraz doświadczającymi kryzysu psychicznego.
Kluczem do osiągania wyników w pracy terapeutycznej jest dla mnie uważność i empatyczne podejście do drugiej osoby. Dlatego w centrum zainteresowania stawiam konkretnego człowieka i jego historię.
Prywatnie:
Żona, mama dwójki inspirujących dzieci, pasjonatka mądrych książek, ciekawej muzyki i dobrej kuchni.
Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie i Instytutu Studiów nad Rodziną w Łomiankach przy UKSW w Warszawie. Studia podyplomowe: Integralna Profilaktyka Uzależnień – UKSW; Studium Terapii i Treningu Grupowego – UKSW.
Obecnie w trakcie 5–letniego Całościowego Kursu Psychoterapii w nurcie systemowo – ericksonowskim organizowanym przez Wielkopolski Instytut Psychoterapii w Poznaniu, atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Doświadczenie zawodowe :
Od 14 lat zajmuje się pracą z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i rodzinami. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując: w warszawskiej placówce wsparcia dziennego, organizacji pozarządowej oraz placówkach oświatowych. Prowadząc: zajęcia grupowe (socjoterapię, TUS, TKZ) i indywidualne zajęcia z dziećmi oraz konsultacje psychologiczne, warsztaty rozwojowe dla rodziców. Obecnie pracuje również jako Psycholog w szkole.
Podnosi swoje kwalifikacje zawodowe przez udział w licznych szkoleniach i warsztatach, konferencjach psychologiczny.
Swoją pracę poddaje systematycznej superwizji.
W poradni prowadzi:
Zainteresowania zawodowe:
Człowiek jego relacje ze sobą samym, z otoczeniem, cały jego potencjał – tkwiący w „tu i teraz”, możliwość zmiany i towarzyszenie w poszukiwaniu dróg rozwoju.
Certyfikowany Coach EMCC
Certyfikowany Provider TRE®
Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży TUS
Absolwent rocznego Kursu technik terapii tańcem i ruchem IBA
Praktyk RTZ – Racjonalna Terapia Zachowań
Live & Business Coach Systemowy
Certyfikowany terapeuta ustawień systemowych rodzin
Certyfikowany Praktyk Kody Emocji
Certyfikowany Mistrz Nauczyciel Reiki
Praktyk Masażu Dotyk Motyla
Praktyk Masażu Acess Bars
mgr Zarządzania i Finansów
Absolwent studiów podyplomowych „Kompetencje psychologiczne i negocjacyjne”
Doświadczenie zawodowe:
Prowadzę holistyczne sesje indywidualne pracy z ciałem i rozwoju osobistego oraz szkolenia, kursy i warsztaty grupowe dla kobiet.
Obecnie prowadzę swoje autorskie programy dla kobiet, jak m.in.:
Współpracowałam z Ośrodkiem leczenia zaburzeń odżywiania „Otulenie” oraz prowadziłam zajęcia na 6 edycjach cykli warsztatów w pracowni terapeutycznej uzależnień i współuzależnień. A ćwiczenia TRE® , które stosuje od lat (Tension & Trauma Releasing Exercises – ćwiczenie, które pomagają redukować stres i napięcia w ciele), miałam okazję prezentować w TVP oraz w TVN. Ponadto byłam prelegentką na konferencji dla kobiet „Z lekkością o seksie” z okazji Dnia Kobiet 8 marca.
Jestem Współzałożycielką i Członkinią Polskiego Stowarzyszenia TRE. Przez wiele lat zasiadałam w Zarządzie Stowarzyszenia. Uczestnictwo w Stowarzyszeniu pozwala mi na realizację osobistych potrzeb pracy non profit, realizując m.in. takie projekty jak:
Prywatnie
Kobieta spełniająca się w swoich życiowych rolach. Mama cudowniej nastolatki. Moja praca jest pasją. Dodatkowe pasje i hobby to projektowanie biżuterii, malowanie obrazów akrylami, pisanie bajek dla dzieci oraz pisanie wierszy i tekstów do piosenek – głównie do szuflady.
W poradni prowadzi:
– Stres: uwalniaj/redukuj stres, blokady i napięcia w ciele. Poznaj i doświadcz techniki radzenia sobie ze stresem oraz korzyści pracy z ciałem, dla poprawy jakości swojego codziennego życia.
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku: Psychologia
Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Kursor w Lublinie
Certyfikat: „Treningu umiejętności społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” Fundacja Pomoc Autyzm.
Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w kursach, studiując literaturę oraz pracując z dziećmi i dorosłymi z różnych środowisk o różnych potrzebach.
Doświadczenie zawodowe:
Swoje doświadczenie zdobywałam w kilku placówkach.
Pracowałam jako psycholog z dziećmi i dorosłymi w Ośrodku Pomocy Społecznej.
Przez 6 lat byłam psychologiem w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi, gdzie zajmowałam się dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wspieraniem uczniów i rodziców w trudnych sytuacjach życiowych.
Miałam okazję opiekować się seniorami w zaawansowanym wieku.
Pracowałam w prywatnej szkole podstawowej i dwóch prywatnych przedszkolach.
Jestem „psychologiem w trampkach”- staram się być jak najbliżej dziecięcego świata, gdyż dobry kontakt z dziećmi w komfortowej atmosferze, jest w mojej pracy priorytetem.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Uprawiam jogging, jeżdżę konno, lubię śpiew i taniec oraz nowinki psychologiczne.
Kwalifikacje:
Absolwentka studiów magisterskich Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie o specjalizacji: Wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.
Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4145.
Doświadczenie zawodowe.
Trzynastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte w pracy w przedszkolach oraz ponad trzyletnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.
Podnosząc kwalifikacje zawodowe ukończyłam wiele szkoleń i kursów :
Certyfikat: Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block (Fundacja Rozwoju Psychomotoryki)
Pierwsza pomoc przedmedyczna (A-Z Centrum Rozwoju Edukacji)
Arteterapia w pracy z dziećmi – OSK Komunikator
Praca z uczniem z Zespołem Aspergera (Poradnia Edukacja).
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Mama dwójki dzieci, opiekunka psa i kota. W wolnych chwilach uwielbia przygotowywać różne słodkości oraz haftować obrazki.
Absolwentka studiów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku pedagogika: specjalizacja wczesnoszkolna i przedszkolna i pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną.
Absolwentka w Wyższej Szkole Edukacyjnej Zdrowotnej i Nauk Społecznych specjalność: Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną- Oligofrenopedagogiki.
Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4820.
Certyfikat Terapia Ręki – Instytut Doskonalenia Kadr Pedagogicznych „Edukacja”.
Certyfikowany Terapeuta TUS – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży – Ośrodek SUKCES w Warszawie.
Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych żłobkach i przedszkolach oraz w szkole podstawowej, jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia i Terapeuta Integracji Sensorycznej.
Posiadam 12 – letnie doświadczenie pracy z dziećmi, w tym 5 – letnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Mama dwójki cudownych chłopców w wieku żłobkowym i przedszkolnym.
W wolnych chwilach uwielbiam spacerować, jeździć na rowerze oraz podróżować.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna:
Absolwentka Podyplomowych Studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Ukończenie kursu z Programu Rozwoju Poznawczego “Klucz do uczenia się”
Certyfikat ukończenia kursu “Terapia ręki”. Zgodna z realizacją programu Klucza do uczenia się – moduł “Od bazgrania do pisania”
Certyfikat ukończenia szkolenia z metody Werbo – tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej /cz.1/
Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.
Doświadczenie zawodowe:
Posiadam pięcioletnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Prowadzę również zajęcia integracji sensorycznej w niepublicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej jako terapeuta integracji sensorycznej i terapeuta ręki.
W swojej pracy kieruję się dobrem dziecka. Jestem zwolenniczką uczenia się przez zabawę i praktykę.
Prywatnie:
W wolnym czasie lubię malować, gotować i słuchać muzyki.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – kierunek Pedagogika.
Ukończone Studia Podyplomowe: Terapia Pedagogiczna Uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (WSSE w Warszawie).
Surdopedagogika (Olsztyńska Szkoła Wyższa im. Rusieckiego) oraz Kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki oraz liczne szkolenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci w zakresie trudności w uczeniu się oraz problemów wynikających z niepełnosprawności wzroku lub słuchu.
Doświadczenie zawodowe
Diagnozuje i prowadzi terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego.
Uczestniczyła w Programach przesiewowych badań słuchu w szkołach podstawowych organizowanych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.
Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobyła w Szkole Podstawowej oraz Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej jako diagnosta trudności w uczeniu się (w tym o podłożu dyslektycznym), terapeuta pedagogiczny, pedagog szkolny, wychowawca świetlicy, członek Zespołu Orzekającego o kształceniu specjalnym ze względu na niepełnosprawność słuchu i wzroku.
W poradni prowadzi:
Absolwentka jednolitych studiów dziennych magisterskich na kierunku Logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego.
Posiadam liczne certyfikaty kursów logopedycznych, neurologopedycznych oraz ortodontycznych w zakresie stymulatorów funkcji MFS.
Doświadczenie zawodowe:
Od ponad 16 lat diagnozuję i prowadzę terapię logopedyczną w publicznej szkole podstawowej oraz kilkakrotnie diagnozowałam i prowadziłam zajęcia w niepublicznym przedszkolu. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz udzielam konsultacji osobom dorosłym. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami oraz dziećmi ze spektrum autyzmu: zespół Aspergera.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikację i poszerzam wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach logopedycznych.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Mama dwojga nastolatków, miłośniczka kotów i wycieczek w góry.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego kierunek: filologia polska specjalność Logopedia, studia pięcioletnie.
Absolwentka Uniwersytetu SWPS studia podyplomowe kierunek: Neurologopedia
Doświadczenie zawodowe:
Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako logopeda i neurologopeda. Dotychczas pracowałam z niemowlakami, dziećmi w wieku żłobkowym, przedszkolnym, szkolnym, z dziećmi niepełnosprawnymi, pacjentami ortodontycznymi, a także jako glottodydaktyk. Przez trzy lata mieszkałam na bliskim wschodzie, gdzie założyłam pierwszą Społeczną Szkołę w Arabii Saudyjskiej.
Swoje kompetencje podnoszę dzięki ciągłym szkoleniom, m.in.:
W poradni prowadzi:
Zainteresowania zawodowe:
Praca logopedyczna i neurologopedyczna z maluchami.
Absolwentka studiów Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie kierunek: Filologia angielska, specjalizacja: Komunikacja językowa w biznesie i administracji.
Absolwentka studiów Wszechnicy Polskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Terapia pedagogiczna.
Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Przygotowanie pedagogiczne.
Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Oligofrenopedagogika –
Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Certyfikowany Terapeuta – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży (TUS) I i II stopnia. – Fundacja Pomoc Autyzm.
Doświadczenie zawodowe:
Swoje doświadczenie zdobywałam podczas praktyk zawodowych w poradniach psychologiczno – pedagogicznych. Prowadziłam TUS – Trening Umiejętności Społecznych z dziećmi i młodzieżą.
Praca z dziećmi jest dla mnie pasją. Ważna jest dla mnie pozytywna relacja z dziećmi oparta na zaufaniu, empatii oraz odpowiedzialnej współpracy z rodzicami.
Podnoszę swoje kompetencje biorąc udział w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach i konferencjach psychologiczno-pedagogicznych.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Od lat pływam wyczynowo, lubię jeździć na rowerze. Interesuję się psychologią. Bardzo lubię podróżować i poznawać nowe kultury.
Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną.
Absolwentka dwóch kierunków studiów organizowanych przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „Cogito” specjalność: Oligofrenopedagogika – Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia pedagogiczna oraz Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy – APD- Medical.
Certyfikat Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia diagnoza- terapia -masaż – PROCENTRUM- Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Warszawa.
Certyfikat Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu ,, Fundacja Pomoc Autyzm”.
Kurs Trening Zastępowania Agresji z treningiem Umiejętności Społecznych Akademia Pedagogiki Specjalnej im M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
Uprawnienia diagnostyczne Diagnoza Dysleksji Rozwojowej nr uprawnień 1001/eL/DDJ w Pracowni Testów Psychologiczno – Pedagogicznych w Gdańsku.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych świetlicach szkolnych, pracy w szkole podstawowej, jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz posiadam 5 letnie doświadczenie jako terapeuta pedagogiczny oraz terapeuta TUS.
W poradni prowadzi:
Prywatnie
Mama dwójki wspaniałych nastolatków Ewy i Marka. W wolnych chwilach maluje obrazy, rysuje dla uczniów i układa puzzle.
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, na kierunku: pedagogika społeczna. Absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiegona kierunku: edukacja początkowa i reedukacja. Absolwentka studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie, na kierunku: integracja sensoryczna. Diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena IAS. Certyfikowany diagnosta i terapeutka Bilateralnej Terapii BI nr 00191. Certyfikowany terapeuta terapii ręki i zaburzeń motoryki małej w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii ręki PROCENTRUM, wydany przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie. Certyfikowany diagnosta w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej PSTIS nr 0843
Doświadczenie zawodowe:
Od 20 lat pracuję z dziećmi w przedszkolu, od ośmiu lat pracuję jako diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena oraz od trzech lat wspieram dzieci i młodzież w rozwoju w szkole podstawowej jako terapeuta integracji sensorycznej. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w szkoleniach, kursach i superwizjach. Dodatkowo w ramach pracy w przedszkolu na terenie poradni psychologiczno – pedagogicznej uczestniczę i współprowadzę spotkania Sieci Współpracy Terapeutów SI.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Lubię taniec, jeździć na rowerze i czytać książki.
Absolwent Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w specjalności protetyka słuchu. Uczestnik wielu szkoleń i kursów prowadzonych przez renomowanych producentów aparatów słuchowych takich jak Oticon, Phonak, Starkey w zakresie doboru aparatów słuchowych.
Doświadczenie
Posiadam 14 letnie doświadczenie z pracy z dziećmi niedosłyszącymi oraz osobami dorosłymi z problemami słuchu.
Niebadany oraz niekontrolowany niedosłuch u dzieci może mieć swoje konsekwencje w rozwoju dziecka. Przede wszystkim może być związany ze złym rozwojem mowy, nieodpowiednią jakość zdobywanej wiedzy i niekorzystną socjalizację społeczną. Dziecko poprzez problemy ze słuchem może po jakimś czasie charakteryzować się aspołecznością. Nie będzie chciało bawić się z innymi dziećmi i przebywać w większym gronie osób. Problemy ze słuchem mogą również przełożyć się na gorsze wyniki w nauce.
W poradni
Audiometria tonalna, Audiometria słowna, Audiometria zabawowa dla dzieci z problemami koncentracji uwagi.
Audiometria tonalna jest to badanie, które polega na ocenie naszej zdolności do słyszenia dźwięków w różnych częstotliwościach. Przebiega ono w sposób bardzo prosty i nieinwazyjny. Pacjent nosi słuchawki i odsłuchuje różne dźwięki, które są stopniowo zwiększane lub zmniejszane. Na podstawie reakcji pacjenta można ocenić jego słuch i stwierdzić, czy istnieją jakiekolwiek problemy.
Dzięki swojej wiedzy i optymistycznemu podejściu poprowadzą Cię na każdym kroku, pokazując świat pełnej dźwięków symfonii życia.
Zainteresowania:
Gra na instrumentach muzycznych.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |