Absolwentka studiów magisterskich Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego specjalizacja: społeczno –wychowawcza, absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych PEDAGOGIUM w Warszawie specjalizacja: Resocjalizacja nieprzystosowanych społecznie.
Absolwentka 4 – letniej Szkoły Psychoterapii w Krakowie- Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie: nurt systemowo – psychodynamiczny, rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Absolwentka Szkoły Coachów MERITUM programu szkolenia coachów uczących Kluczowych Kompetencji Coachingowych oraz zasad Kodeksu Etycznego ICF o nawie ,,Mistrz Coachingu” uznawanego przez International Coach Federation akredytowanego programu szkolenia coachów (ACTP ICF).
Ukończyłam Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej do zarządzania oświatą – Centrum Doskonalenia Nauczycieli Zakładu Doskonalenia Zawodowego – wydany przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty Warszawa 2010 r.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie w I Klinice Psychiatrycznej dla Dorosłych i Klinice Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży. Stażu 2-letniego w Ośrodku Zdrowia Psychicznego i Problemów Rodzinnych SYNAPSIS w Warszawie- prowadziłam terapie indywidualne, par/małżeństw i rodzinne. Wieloletnie doświadczenie jako pedagog szkolny. Certyfikowany terapeuta TUS -Treningu Umiejętności Społecznych- terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu. Prowadziłam zajęcia terapeutyczne z dziećmi w Placówkach Oświatowych, Poradniach Psychologiczno – Pedagogicznych.
Posiadam doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną jako koordynator pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Współpracowałam z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną – jako psychoterapeuta, prowadziłam terapię rodzinną, par/małżeństw i indywidualną.
Obecnie od 5 lat jestem właścicielem poradni, którą rozwijam i staram się, aby było to przyjazne, bezpieczne miejsce dla dzieci i dorosłych. Stawiam na kompleksową opiekę i wsparcie dla naszych pacjentów.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach, kongresach psychologiczno-psychoterapeutycznych.
Swoją pracę podaje systematycznej superwizji.
W poradni prowadzi:
Wspomagam osoby ( dzieci, młodzież, dorosłych, rodziny), którzy doświadczają:
Coaching/ mentoring: pomagam odkryć potencjał klienta, wzmacniam oraz wspieram w osiąganiu zamierzonego celu.
Zainteresowania zawodowe:
Specjalizuje się w pracy z dziećmi i rodzicami w przezwyciężaniu ich trudności, konfliktów, kryzysu w rodzinie. Pomagam w odkryciu rozwiązań, które mają na celu poprawę relacji, komunikacji, więzi w systemie rodzinnym. W swojej pracy również wspieram rozwój człowieka. Pomagam odkryć swój potencjał, wzmacniam i wspieram w osiąganiu zamierzonego celu. Prywatnie jestem mamą dorosłego 26 letniego syna. Lubię podróżować, kontakt z naturą, czytać książki. Interesuję się rozwojem osobistym i naturoterapią.
Absolwentka Katedry Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego kierunek: Psychologia.
Kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji i zarzadzania oświatą- Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą Lublin 2012 r.
Szkolenie EEG Biofeedback I i II stopnia – prowadzone przez BioMed z Wrocławia.
Certyfikat Diagnoza i Terapia Ręki – I i II stopnia – Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli TUTOR.
Szkolenie: Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem zestawu Kwestionariuszy COONERS 3 i ASRS – Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie.
Certyfikat ADOS – 2 diagnoza dzieci ze spektrum autyzmu – Fundacja Pomoc w Łodzi.
Doświadczenie zawodowe:
Od ponad dwudziestu pięciu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą na różnych szczeblach edukacyjnych. Na co dzień pracuje w szkole i przedszkolach i zajmuję się terapią psychologiczną, która niesie pomoc wszystkim potrzebującym wsparcia w obszarze relacji międzyludzkich, rozumienia i przeżywania uczuć i emocji oraz znajdującym się w trudnych sytuacjach życiowych i mających różne problemy edukacyjne. Od wielu lat podejmuje starania, aby każdy – dziecko, czy dorosły – odkrył z moją pomocą kierunek będący początkiem lepszej drogi, czyli tej, która prowadzi do równowagi między duszą i ciałem. Razem z podopiecznymi chce tworzyć lepsze warunki do ich pełniejszego rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego.
W poradni prowadzi:
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach psychologicznych.
Absolwentka pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji seksualnej oraz socjoterapii Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie w trakcie procesu szkolenia i certyfikacji, w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej, akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej w Akademii Motywacji i Edukacji w Warszawie.
Doświadczenie:
Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam w warszawskich i pozawarszawskich placówkach oświatowych pracując z młodzieżą i młodymi dorosłymi, a także służąc wsparciem i pomocą bliskim młodych osób doświadczających różnego rodzaju trudności i kryzysów.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych szkoleniach, kursach doskonalących, warsztatach i konferencjach psychologiczno-terapeutycznych. Swoją pracę podaje systematycznej superwizji u certyfikowanych superwizorów poznawczo-behawioralnych.
W poradni prowadzi:
Pracuję diagnostycznie i terapeutycznie z osobami z zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, obniżonym nastrojem, przewlekłym stresem, a także trudnościami emocjonalnymi, komunikacyjnymi i w relacjach oraz doświadczającymi kryzysu psychicznego.
Kluczem do osiągania wyników w pracy terapeutycznej jest dla mnie uważność i empatyczne podejście do drugiej osoby. Dlatego w centrum zainteresowania stawiam konkretnego człowieka i jego historię.
Prywatnie:
Żona, mama dwójki inspirujących dzieci, pasjonatka mądrych książek, ciekawej muzyki i dobrej kuchni.
Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie i Instytutu Studiów nad Rodziną w Łomiankach przy UKSW w Warszawie. Studia podyplomowe: Integralna Profilaktyka Uzależnień – UKSW; Studium Terapii i Treningu Grupowego – UKSW.
Obecnie w trakcie 5–letniego Całościowego Kursu Psychoterapii w nurcie systemowo – ericksonowskim organizowanym przez Wielkopolski Instytut Psychoterapii w Poznaniu, atestowany przez Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Doświadczenie zawodowe :
Od 14 lat zajmuje się pracą z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i rodzinami. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując: w warszawskiej placówce wsparcia dziennego, organizacji pozarządowej oraz placówkach oświatowych. Prowadząc: zajęcia grupowe (socjoterapię, TUS, TKZ) i indywidualne zajęcia z dziećmi oraz konsultacje psychologiczne, warsztaty rozwojowe dla rodziców. Obecnie pracuje również jako Psycholog w szkole.
Podnosi swoje kwalifikacje zawodowe przez udział w licznych szkoleniach i warsztatach, konferencjach psychologiczny.
Swoją pracę poddaje systematycznej superwizji.
W poradni prowadzi:
Zainteresowania zawodowe:
Człowiek jego relacje ze sobą samym, z otoczeniem, cały jego potencjał – tkwiący w „tu i teraz”, możliwość zmiany i towarzyszenie w poszukiwaniu dróg rozwoju.
Certyfikowany Coach EMCC
Certyfikowany Provider TRE®
Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży TUS
Absolwent rocznego Kursu technik terapii tańcem i ruchem IBA
Praktyk RTZ – Racjonalna Terapia Zachowań
Live & Business Coach Systemowy
Certyfikowany terapeuta ustawień systemowych rodzin
Certyfikowany Praktyk Kody Emocji
Certyfikowany Mistrz Nauczyciel Reiki
Praktyk Masażu Dotyk Motyla
Praktyk Masażu Acess Bars
mgr Zarządzania i Finansów
Absolwent studiów podyplomowych „Kompetencje psychologiczne i negocjacyjne”
Doświadczenie zawodowe:
Prowadzę holistyczne sesje indywidualne pracy z ciałem i rozwoju osobistego oraz szkolenia, kursy i warsztaty grupowe dla kobiet.
Obecnie prowadzę swoje autorskie programy dla kobiet, jak m.in.:
Współpracowałam z Ośrodkiem leczenia zaburzeń odżywiania „Otulenie” oraz prowadziłam zajęcia na 6 edycjach cykli warsztatów w pracowni terapeutycznej uzależnień i współuzależnień. A ćwiczenia TRE® , które stosuje od lat (Tension & Trauma Releasing Exercises – ćwiczenie, które pomagają redukować stres i napięcia w ciele), miałam okazję prezentować w TVP oraz w TVN. Ponadto byłam prelegentką na konferencji dla kobiet „Z lekkością o seksie” z okazji Dnia Kobiet 8 marca.
Jestem Współzałożycielką i Członkinią Polskiego Stowarzyszenia TRE. Przez wiele lat zasiadałam w Zarządzie Stowarzyszenia. Uczestnictwo w Stowarzyszeniu pozwala mi na realizację osobistych potrzeb pracy non profit, realizując m.in. takie projekty jak:
Prywatnie
Kobieta spełniająca się w swoich życiowych rolach. Mama cudowniej nastolatki. Moja praca jest pasją. Dodatkowe pasje i hobby to projektowanie biżuterii, malowanie obrazów akrylami, pisanie bajek dla dzieci oraz pisanie wierszy i tekstów do piosenek – głównie do szuflady.
W poradni prowadzi:
– Stres: uwalniaj/redukuj stres, blokady i napięcia w ciele. Poznaj i doświadcz techniki radzenia sobie ze stresem oraz korzyści pracy z ciałem, dla poprawy jakości swojego codziennego życia.
Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, specjalizacja: pedagogika ogólna oraz pedagogika pracy socjalnej z wychowaniem fizycznym. Uprawnienia trenera personalnego specjalność: kulturystyka i żywienie.
Warszawski Uniwersytet Medyczny w Warszawie Studia Podyplomowe kierunek: Psychodietetyka
Doświadczenie
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując m. in. w instytucjach samorządowych: gminnym ośrodku pomocy społecznej, stowarzyszeniach: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, placówkach oświatowych: szkoła podstawowa. Obecnie pracuje jako pedagog szkolny prowadząc między innymi edukację zdrowotną i żywieniową. W pracy efektywnie korzystam ze swoich interdyscyplinarnych praktyk, doskonale wykorzystuje swoje umiejętności komunikacyjne.
Podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe przez udział w szkoleniach i warsztatach oraz czytaniu fachowej literatury i analizowaniu dostępnych badań.
Moim celem zawodowym jest pomaganie ludziom w odkrywaniu potencjału zdrowia psychofizycznego.
W poradni prowadzi:
Konsultacje psychodietetyczne dla osób:
Zainteresowania
Jestem pasjonatką i propagatorką zdrowego stylu życia. Lubię motywować innych do zmian. Interesuję się zdrowiem człowieka, fotografią przyrodniczą, psychologią i dietetyką. Uprawiam rekreacyjnie różne sporty. Morsuję od 2016 r.
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku: Psychologia.
Studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego.
Studiów podyplomowych z zakresu diagnozy klinicznej dziecka i jego rodziny.
Systematycznie poszerzam swoje kompetencje biorąc udział w szkoleniach, warsztatach i konferencjach naukowych. Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół problematyki rozwoju dziecka i zaburzeń z tym związanych.
Doświadczenie:
Zdobywałam podczas stażu terapeutycznego z dziećmi z ADHD prowadzonego
przez Klinikę Psychiatrii Wieku Rozwojowego AM w Warszawie we współpracy z Fundacją Przyjaciół Szpitala Dziecięcego na Litewskiej. Pracowałam w charakterze psychologa w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Niepublicznym Ośrodku zajmującym się terapią dzieci i ich rodzin.
Obecnie oprócz Pracy w Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej jako
psycholog. Pełnię również rolę psychologa w Publicznym Przedszkolu, gdzie
zajmuje się prowadzeniem zajęć terapeutycznych z dziećmi z diagnozą zaburzeń neurorozwojowych, w tym spektrum autyzmu i nadpobudliwością psychoruchową oraz z dziećmi z diagnozą afazji i niepełnosprawności intelektualnej.
W Poradni Publicznej zajmuję się głównie diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, prowadzę konsultacje dla rodziców oraz udzielam wsparcia dzieciom w ich trudnościach.
W poradni prowadzi:
Zapraszam do mnie, jeśli:
rówieśnikami;
W swojej pracy najbardziej lubię kontakt z drugim człowiekiem oraz potrzebę ciągłego
rozwoju, co nie pozwala mi się nudzić 😉 Dlatego pielęgnuję w sobie ciekawość i otwartość.
Cenię sobie współpracę z innymi specjalistami, oraz poddaję swoją pracę superwizji.
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku: Psychologia
Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Kursor w Lublinie
Certyfikat: „Treningu umiejętności społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” Fundacja Pomoc Autyzm.
Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w kursach, studiując literaturę oraz pracując z dziećmi i dorosłymi z różnych środowisk o różnych potrzebach.
Doświadczenie zawodowe:
Swoje doświadczenie zdobywałam w kilku placówkach.
Pracowałam jako psycholog z dziećmi i dorosłymi w Ośrodku Pomocy Społecznej.
Przez 6 lat byłam psychologiem w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi, gdzie zajmowałam się dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wspieraniem uczniów i rodziców w trudnych sytuacjach życiowych.
Miałam okazję opiekować się seniorami w zaawansowanym wieku.
Pracowałam w prywatnej szkole podstawowej i dwóch prywatnych przedszkolach.
Jestem „psychologiem w trampkach”- staram się być jak najbliżej dziecięcego świata, gdyż dobry kontakt z dziećmi w komfortowej atmosferze, jest w mojej pracy priorytetem.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Uprawiam jogging, jeżdżę konno, lubię śpiew i taniec oraz nowinki psychologiczne.
Absolwentka Uniwersytetu SWPS jednolitych studiów magisterskich na kierunku: Psychologia.
W trakcie studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego z przygotowania pedagogicznego dla psychologów.
Certyfikat: Wykorzystanie ADOS-2 w praktyce klinicznej
Certyfikat: TUS- Treningu Umiejętności Społecznych
Staram się poszerzać swoje kompetencje zawodowe biorąc udział w szkoleniach oraz w wolnym czasie aktualizuję wiedzę czytając literaturę naukową.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w przedszkolu anglojęzycznym oraz odbyłam praktykę zawodową w Ośrodku Interwencji Kryzysowej.
Aktualnie pełnię rolę psychologa w terapeutycznym punkcie przedszkolnym, gdzie pracuję z dziećmi ze spektrum autyzmu.
W poradni prowadzi:
Absolwentka studiów magisterskich na Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie ze specjalizacja psychoterapia i seksuologia.
Absolwentka studiów pedagogicznych- przygotowanie pedagogiczne na Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie
Certyfikowany Terapeuta Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży I i II stopnia (TUS) – Studio Psychologiczne Joanna Węglarz
Certyfikowany Terapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach stopnia I (TSR) LETSR Laboratorium Edukacji i Terapii SR
Certyfikat Diagnozy i terapii zaburzeń lękowych i pod postacią somatyczną. Psychologia w praktyce
Certyfikat Depresja i inne zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży diagnoza i terapia. Psychologia w praktyce.
Certyfikat Terapia przez zabawę- jak wspierać emocje i samoocenę dziecka. Dodatkowo brałam udział w licznych szkoleniach umożliwiających prowadzenie grup terapeutycznych oraz grup wsparcia dla rodziców, dzieci oraz młodzieży.
Doświadczenie zawodowe
Od ponad pięciu lat pracuje z dziećmi, zdobywałam doświadczenie w pracy w przedszkolu, gabinecie psychologicznym oraz w trakcie stażu w szkole podstawowej oraz rodzinnych domach dziecka.
Aktualnie pracuje jako psycholog i nauczyciel grupy w przedszkolu. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach, kongresach psychologiczno-pedagogicznych.
Dodatkowo prowadzę warsztaty terapeutyczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
W wolnym czasie lubię czytać, pisać oraz słuchać muzyki. Posiadaczka dwóch cudownych małych piesków.
Kwalifikacje:
Absolwentka studiów magisterskich Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie o specjalizacji: Wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.
Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4145.
Doświadczenie zawodowe.
Trzynastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte w pracy w przedszkolach oraz ponad trzyletnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.
Podnosząc kwalifikacje zawodowe ukończyłam wiele szkoleń i kursów :
Certyfikat: Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)
Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block (Fundacja Rozwoju Psychomotoryki)
Pierwsza pomoc przedmedyczna (A-Z Centrum Rozwoju Edukacji)
Arteterapia w pracy z dziećmi – OSK Komunikator
Praca z uczniem z Zespołem Aspergera (Poradnia Edukacja).
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Mama dwójki dzieci, opiekunka psa i kota. W wolnych chwilach uwielbia przygotowywać różne słodkości oraz haftować obrazki.
Absolwentka studiów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku pedagogika: specjalizacja wczesnoszkolna i przedszkolna i pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną.
Absolwentka w Wyższej Szkole Edukacyjnej Zdrowotnej i Nauk Społecznych specjalność: Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną- Oligofrenopedagogiki.
Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4820.
Certyfikat Terapia Ręki – Instytut Doskonalenia Kadr Pedagogicznych „Edukacja”.
Certyfikowany Terapeuta TUS – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży – Ośrodek SUKCES w Warszawie.
Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych żłobkach i przedszkolach oraz w szkole podstawowej, jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia i Terapeuta Integracji Sensorycznej.
Posiadam 12 – letnie doświadczenie pracy z dziećmi, w tym 5 – letnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Mama dwójki cudownych chłopców w wieku żłobkowym i przedszkolnym.
W wolnych chwilach uwielbiam spacerować, jeździć na rowerze oraz podróżować.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna:
Absolwentka Podyplomowych Studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Ukończenie kursu z Programu Rozwoju Poznawczego “Klucz do uczenia się”
Certyfikat ukończenia kursu “Terapia ręki”. Zgodna z realizacją programu Klucza do uczenia się – moduł “Od bazgrania do pisania”
Certyfikat ukończenia szkolenia z metody Werbo – tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej /cz.1/
Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.
Doświadczenie zawodowe:
Posiadam pięcioletnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Prowadzę również zajęcia integracji sensorycznej w niepublicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej jako terapeuta integracji sensorycznej i terapeuta ręki.
W swojej pracy kieruję się dobrem dziecka. Jestem zwolenniczką uczenia się przez zabawę i praktykę.
Prywatnie:
W wolnym czasie lubię malować, gotować i słuchać muzyki.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – kierunek Pedagogika.
Ukończone Studia Podyplomowe: Terapia Pedagogiczna Uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (WSSE w Warszawie).
Surdopedagogika (Olsztyńska Szkoła Wyższa im. Rusieckiego) oraz Kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki oraz liczne szkolenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci w zakresie trudności w uczeniu się oraz problemów wynikających z niepełnosprawności wzroku lub słuchu.
Doświadczenie zawodowe
Diagnozuje i prowadzi terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego.
Uczestniczyła w Programach przesiewowych badań słuchu w szkołach podstawowych organizowanych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.
Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobyła w Szkole Podstawowej oraz Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej jako diagnosta trudności w uczeniu się (w tym o podłożu dyslektycznym), terapeuta pedagogiczny, pedagog szkolny, wychowawca świetlicy, członek Zespołu Orzekającego o kształceniu specjalnym ze względu na niepełnosprawność słuchu i wzroku.
W poradni prowadzi:
Absolwentka studiów magisterskich Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego specjalizacja: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie oraz Kolegium Nauczycielskiego, specjalność: pedagogika terapeutyczna i integracyjna.
Absolwentka studiów podyplomowych – Instytut Studium Podyplomowych Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i stosunków Międzynarodowych w Warszawie, specjalności:
Absolwentka studiów podyplomowych – Wyższa Szkoła Nauk o zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność:
Absolwentka szkoły policealnej Cosinus – Terapeuta Zajęciowy (kwalifikacje zawodowe), oraz Centrum Kształcenia Menedżerów w Warszawie – Konsultant d/s psychologii i socjologii.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w przedszkolach, w tym terapeutycznych, fundacjach, prowadząc indywidualną terapie dzieci w domach oraz współpracując z różnymi placówkami niepublicznymi.
Posiadam wieloletnie doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne -15 lat.
Terapią logopedyczną zajmuję się od 8 lat z dziećmi i młodzieżą, w tym w większości z różnymi niepełnosprawnościami a szczególnie dzieci ze spektrum autyzmu .
Nieustannie podnoszę kwalifikację uczestniczą w Konferencjach i szkoleniach.
Prywatnie
Mama dwóch córek. Lubię podróże, góry, morze i zwierzęta .
W poradni prowadzi:
Absolwentka studiów Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie kierunek: Filologia angielska, specjalizacja: Komunikacja językowa w biznesie i administracji.
Absolwentka studiów Wszechnicy Polskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Terapia pedagogiczna.
Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Przygotowanie pedagogiczne.
Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Oligofrenopedagogika –
Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Certyfikowany Terapeuta – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży (TUS) I i II stopnia. – Fundacja Pomoc Autyzm.
Doświadczenie zawodowe:
Swoje doświadczenie zdobywałam podczas praktyk zawodowych w poradniach psychologiczno – pedagogicznych. Prowadziłam TUS – Trening Umiejętności Społecznych z dziećmi i młodzieżą.
Praca z dziećmi jest dla mnie pasją. Ważna jest dla mnie pozytywna relacja z dziećmi oparta na zaufaniu, empatii oraz odpowiedzialnej współpracy z rodzicami.
Podnoszę swoje kompetencje biorąc udział w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach i konferencjach psychologiczno-pedagogicznych.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Od lat pływam wyczynowo, lubię jeździć na rowerze. Interesuję się psychologią. Bardzo lubię podróżować i poznawać nowe kultury.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji. Studia podyplomowe z zakresu logopedii oraz pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Praktyka logopedyczna w Poradni Logopedycznej Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Doświadczenie zawodowe:
Od 20 lat udzielam konsultacji logopedycznych oraz prowadzę terapię logopedyczną. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Współpracowałam ze szkołami, przedszkolami publicznymi i niepublicznymi. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie oraz fizycznie. Odbyłam wiele szkoleń podnoszących moje kwalifikacje logopedyczne i pedagogiczne.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Babcia dwóch wnuczek, miłośniczka psów, ceramiki i pieszych wycieczek.
Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną.
Absolwentka dwóch kierunków studiów organizowanych przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „Cogito” specjalność: Oligofrenopedagogika – Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia pedagogiczna oraz Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy – APD- Medical.
Certyfikat Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia diagnoza- terapia -masaż – PROCENTRUM- Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Warszawa.
Certyfikat Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu ,, Fundacja Pomoc Autyzm”.
Kurs Trening Zastępowania Agresji z treningiem Umiejętności Społecznych Akademia Pedagogiki Specjalnej im M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
Uprawnienia diagnostyczne Diagnoza Dysleksji Rozwojowej nr uprawnień 1001/eL/DDJ w Pracowni Testów Psychologiczno – Pedagogicznych w Gdańsku.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych świetlicach szkolnych, pracy w szkole podstawowej, jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz posiadam 5 letnie doświadczenie jako terapeuta pedagogiczny oraz terapeuta TUS.
W poradni prowadzi:
Prywatnie
Mama dwójki wspaniałych nastolatków Ewy i Marka. W wolnych chwilach maluje obrazy, rysuje dla uczniów i układa puzzle.
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, na kierunku: pedagogika społeczna. Absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiegona kierunku: edukacja początkowa i reedukacja. Absolwentka studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie, na kierunku: integracja sensoryczna. Diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena IAS. Certyfikowany diagnosta i terapeutka Bilateralnej Terapii BI nr 00191. Certyfikowany terapeuta terapii ręki i zaburzeń motoryki małej w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii ręki PROCENTRUM, wydany przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie. Certyfikowany diagnosta w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej PSTIS nr 0843
Doświadczenie zawodowe:
Od 20 lat pracuję z dziećmi w przedszkolu, od ośmiu lat pracuję jako diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena oraz od trzech lat wspieram dzieci i młodzież w rozwoju w szkole podstawowej jako terapeuta integracji sensorycznej. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w szkoleniach, kursach i superwizjach. Dodatkowo w ramach pracy w przedszkolu na terenie poradni psychologiczno – pedagogicznej uczestniczę i współprowadzę spotkania Sieci Współpracy Terapeutów SI.
W poradni prowadzi:
Prywatnie:
Lubię taniec, jeździć na rowerze i czytać książki.
Absolwent Zespołu Medycznych Szkół Policealnych w specjalności protetyka słuchu. Uczestnik wielu szkoleń i kursów prowadzonych przez renomowanych producentów aparatów słuchowych takich jak Oticon, Phonak, Starkey w zakresie doboru aparatów słuchowych.
Doświadczenie:
Posiadam 14 letnie doświadczenie z pracy z dziećmi niedosłyszącymi oraz osobami dorosłymi z problemami słuchu.
Niebadany oraz niekontrolowany niedosłuch u dzieci może mieć swoje konsekwencje w rozwoju dziecka. Przede wszystkim może być związany ze złym rozwojem mowy, nieodpowiednią jakość zdobywanej wiedzy i niekorzystną socjalizację społeczną. Dziecko poprzez problemy ze słuchem może po jakimś czasie charakteryzować się aspołecznością. Nie będzie chciało bawić się z innymi dziećmi i przebywać w większym gronie osób. Problemy ze słuchem mogą również przełożyć się na gorsze wyniki w nauce.
W poradni :
Audiometria tonalna, Audiometria słowna, Audiometria zabawowa dla dzieci z problemami koncentracji uwagi.
Audiometria tonalna jest to badanie, które polega na ocenie naszej zdolności do słyszenia dźwięków w różnych częstotliwościach. Przebiega ono w sposób bardzo prosty i nieinwazyjny. Pacjent nosi słuchawki i odsłuchuje różne dźwięki, które są stopniowo zwiększane lub zmniejszane. Na podstawie reakcji pacjenta można ocenić jego słuch i stwierdzić, czy istnieją jakiekolwiek problemy.
Dzięki swojej wiedzy i optymistycznemu podejściu poprowadzą Cię na każdym kroku, pokazując świat pełnej dźwięków symfonii życia.
Zainteresowania:
Gra na instrumentach muzycznych.
Z medycyną związana jestem od 1987 roku, kiedy to podjęłam pierwszą moją pracę zawodową w szpitalu państwowym. Od 1994 roku prowadzę własną działalność gospodarczą w zakresie usług medycznych, poszerzając i doskonaląc swoją wiedzę medyczną. Oprócz tradycyjnej medycyny akademickiej, poznałam również kilka innych systemów medycznych. Pierwszym z nich była homeopatia. Zaczęłam studiować TCM i akupunkturę. Zapoznałam się z filozofią TAO, dowiedziałam się co to jest energia Qi, dowiedziałam się o meridianach, jak również poznałam Feng Shui, którego zasady zastosowałam w swoim domu i ogrodzie. Poznałam kolejny wielki system holistyczny- Ajurwedę, która obecnie jest również moją filozofią życia. Podczas studiowania Ajurwedy okazało się, że oprócz stosowania ziołolecznictwa i innych środków terapeutycznych, jest w niej również mowa o terapii dźwiękiem, która bardzo mnie zainteresowała i szybko stała się moją wielką pasją. Poznając te dwie wielkie interdyscyplinarne dziedziny, Ajurwedę i Dźwięk, ich niezaprzeczalne wielowiekowe osiągnięcia w medycynie, postanowiłam zacząć je studiować.
Po tysiącach spędzonych godzin nad tą ogromną wiedzą uzyskałam dyplom konsultantki ajurwedyjskiej, a następnie masażystki ajurwedyjskiej.
Ukończyłam również 4-stopniowy kurs muzykoterapii rekomendowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i zostałam certyfikowanym muzykoterapeutą.
Zajmuję się konsultacjami ajurwedyjskimi, leczniczymi masażami ajurwedyjskimi, ustalaniem spersonalizowanej diety oraz terapią dźwiękiem, w tym refleksjologią stóp i akupunkturą bezigłową z użyciem specjalnego kamertonu.
Prowadzę również indywidualne uzdrawiające sesje dźwiękowe, a także koncerty relaksacyjno – medytacyjne.
Prowadzę również warsztaty muzykoterapeutyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym jak również dla dorosłych.
W muzykoterapii używam kamertonów terapeutycznych, mis tybetańskich i kryształowych, gongu oraz wielu innych instrumentów.
W poradni prowadzi:
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |