Centrum Psychologiczno-Pedagogiczne w Józefosławiu (gmina Piaseczno)

Szukaj
Close this search box.

Centrum Psychologiczno-Pedagogiczne w Józefosławiu

Szukaj
Close this search box.

Aneta Bednarczyk-Oleba

Pedagog

Coach

Psychoterapeuta systemowy i psychodynamiczny

Dyrektor Poradni

Absolwentka studiów magisterskich Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego specjalizacja: społeczno –wychowawcza, absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych PEDAGOGIUM w Warszawie specjalizacja: Resocjalizacja nieprzystosowanych społecznie.

Absolwentka 4 – letniej Szkoły Psychoterapii w Krakowie- Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie: nurt systemowo – psychodynamiczny, rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

Absolwentka Szkoły Coachów MERITUM programu szkolenia coachów uczących Kluczowych Kompetencji Coachingowych oraz zasad Kodeksu Etycznego ICF o nawie ,,Mistrz Coachingu” uznawanego przez International Coach Federation akredytowanego programu szkolenia coachów (ACTP ICF).

Ukończyłam Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej do zarządzania oświatą – Centrum Doskonalenia Nauczycieli Zakładu Doskonalenia Zawodowego – wydany przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty Warszawa 2010 r.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam  podczas stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie w I Klinice Psychiatrycznej dla Dorosłych i  Klinice Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży. Stażu 2-letniego w Ośrodku Zdrowia Psychicznego i Problemów Rodzinnych SYNAPSIS w Warszawie- prowadziłam terapie indywidualne, par/małżeństw i rodzinne. Wieloletnie doświadczenie jako pedagog szkolny. Certyfikowany terapeuta TUS -Treningu Umiejętności Społecznych- terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu. Prowadziłam zajęcia terapeutyczne z dziećmi w Placówkach Oświatowych, Poradniach Psychologiczno – Pedagogicznych.

Posiadam doświadczenie   w  pracy z dzieckiem i rodziną jako koordynator pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Współpracowałam z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną –  jako psychoterapeuta, prowadziłam terapię rodzinną, par/małżeństw i indywidualną.

Obecnie od 5 lat jestem właścicielem poradni, którą rozwijam i staram się, aby było to przyjazne, bezpieczne miejsce dla dzieci i dorosłych. Stawiam na kompleksową opiekę  i wsparcie dla naszych pacjentów.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach, kongresach psychologiczno-psychoterapeutycznych.

Swoją pracę podaje systematycznej superwizji.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje dla rodziców
  • Terapię indywidualną, par/małżeńską, rodzinną w nurcie systemowo- psychodynamicznym 

Wspomagam  osoby ( dzieci, młodzież, dorosłych, rodziny), którzy doświadczają:

  • kryzysów, 
  • trudności emocjonalnych (zaburzenia lękowe, depresyjne),
  • chronicznego stresu,
  • niskiej samooceny,
  • trudności ze snem,
  • dysfunkcyjnych relacji,
  • trudności wychowawczych,
  • sytuacji rozwodowej/okołorozwodowej

 

Coaching/ mentoring: pomagam odkryć potencjał klienta, wzmacniam oraz  wspieram  w osiąganiu zamierzonego celu.

Zainteresowania zawodowe: 

Specjalizuje się w pracy z dziećmi i rodzicami  w przezwyciężaniu ich trudności, konfliktów, kryzysu w rodzinie. Pomagam  w odkryciu rozwiązań, które mają na celu poprawę relacji, komunikacji, więzi w systemie rodzinnym. W swojej pracy również wspieram rozwój człowieka. Pomagam odkryć swój potencjał, wzmacniam i wspieram w osiąganiu zamierzonego celu. Prywatnie jestem mamą  dorosłego 26 letniego syna. Lubię podróżować, kontakt z naturą, czytać książki. Interesuję się rozwojem osobistym i naturoterapią.

Marzena Przybysz

Psycholog, psycholog dziecięcy

Psychoterapeuta

Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie i Instytutu Studiów nad Rodziną w Łomiankach przy UKSW w Warszawie. Studia podyplomowe: Integralna Profilaktyka  Uzależnień  – UKSW; Studium Terapii i Treningu Grupowego – UKSW.

Obecnie w trakcie 5–letniego Całościowego Kursu Psychoterapii w nurcie systemowo – ericksonowskim organizowanym przez Wielkopolski Instytut  Psychoterapii w Poznaniu, atestowany przez  Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

 

Doświadczenie zawodowe :

Od 14 lat zajmuje się pracą z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i rodzinami. Swoje doświadczenie  zawodowe zdobywała pracując: w warszawskiej placówce wsparcia dziennego, organizacji pozarządowej oraz placówkach oświatowych. Prowadząc: zajęcia grupowe (socjoterapię, TUS, TKZ) i indywidualne zajęcia z dziećmi oraz konsultacje psychologiczne, warsztaty rozwojowe dla rodziców. Obecnie pracuje  również jako  Psycholog w szkole.

Podnosi swoje kwalifikacje zawodowe przez udział w licznych szkoleniach  i warsztatach, konferencjach psychologiczny.

Swoją pracę poddaje systematycznej superwizji.

 

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne,
  • Terapia psychologiczna,
  • Psychoterapia indywidualna, par/małżeńska, rodzinna w nurcie systemowo – ericksonowskim.

Zainteresowania zawodowe:

Człowiek jego relacje ze sobą samym, z otoczeniem, cały jego potencjał – tkwiący w „tu i teraz”,  możliwość  zmiany i towarzyszenie w poszukiwaniu dróg rozwoju.

 

Aneta Golmento

Psychoterapeuta

Pedagog

Socjoterapeuta

Absolwentka pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji seksualnej oraz socjoterapii Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (certyfikat nr 1737).

Doświadczenie:

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam w warszawskich i pozawarszawskich placówkach oświatowych pracując z młodzieżą i młodymi dorosłymi, a także służąc wsparciem i pomocą bliskim młodych osób doświadczających różnego rodzaju trudności i kryzysów.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych szkoleniach, kursach doskonalących, warsztatach i konferencjach psychologiczno-psychoterapeutycznych.  

Moja  praca poddawana jest stałej superwizji certyfikowanych superwizorów poznawczo-behawioralnych.

W poradni prowadzi:

  • psychoterapię indywidualną w nurcie poznawczo-behawioralnym z wykorzystaniem dialogu motywującego.


Pracuje diagnostycznie i terapeutycznie z osobami z zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, obniżonym nastrojem, przewlekłym stresem, a także trudnościami emocjonalnymi, komunikacyjnymi i w relacjach oraz doświadczającymi kryzysu psychicznego.

Kluczem do osiągania wyników w pracy terapeutycznej jest dla niej uważność i empatyczne podejście do drugiej osoby. Dlatego w centrum zainteresowania stawia konkretnego człowieka i jego historię.

Prywatnie:

Jestem żoną, mamą dwójki inspirujących dzieci, pasjonatką mądrych  i poruszających książek, filmów, sztuk teatralnych oraz wystaw, ciekawej muzyki, a także dobrej kuchni.

Renata Oczkowska

Coach, terapeuta holistyczny i trener pracy z ciałem

Certyfikowany Provider TRE- redukcja stresu i uwalnianie blokad i napięć w ciele. Specjalizacja Transformacja Kobiety

Certyfikowany Coach EMCC

Certyfikowany Provider TRE®

Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży TUS

Absolwent rocznego Kursu technik terapii tańcem i ruchem IBA

Praktyk RTZ – Racjonalna Terapia Zachowań

Live & Business Coach Systemowy

Certyfikowany terapeuta ustawień systemowych rodzin

Certyfikowany Praktyk Kody Emocji

Certyfikowany Mistrz Nauczyciel Reiki

Praktyk Masażu Dotyk Motyla

Praktyk Masażu Acess Bars

mgr Zarządzania i Finansów

Absolwent studiów podyplomowych „Kompetencje psychologiczne i negocjacyjne”

Doświadczenie zawodowe:

Prowadzę holistyczne sesje indywidualne pracy z ciałem i rozwoju osobistego oraz szkolenia, kursy i warsztaty grupowe dla kobiet.

Obecnie prowadzę swoje autorskie programy dla kobiet, jak m.in.:

  • “Pokochaj swoją kobiecość i czerp z niej MOC”
  • „Soczysta Miednica – transformacja życiowa kobiety i jej kobiecości”,
  • „Alchemia Sukcesu – droga kobiety do pracy marzeń”,
  • ”Chcę być mamą – trudna droga do macierzyństwa”,
  • „Moc Emocji – poznaj, pokochaj, odblokuj swoje emocje i czerp energię z ich mocy”,
  • „TRE® dla zdrowego życia, oddechu, ruchu, tańca, głosu, miednicy, seksualności”.

Współpracowałam z Ośrodkiem leczenia zaburzeń odżywiania „Otulenie” oraz prowadziłam zajęcia na 6 edycjach cykli warsztatów w pracowni terapeutycznej uzależnień i współuzależnień. A ćwiczenia TRE® , które stosuje od lat (Tension & Trauma Releasing Exercises – ćwiczenie, które pomagają redukować stres i napięcia w ciele), miałam okazję prezentować w TVP oraz w TVN. Ponadto byłam prelegentką na konferencji dla kobiet „Z lekkością o seksie” z okazji Dnia Kobiet 8 marca.

Jestem  Współzałożycielką i Członkinią Polskiego Stowarzyszenia TRE. Przez wiele lat zasiadałam w Zarządzie Stowarzyszenia. Uczestnictwo w Stowarzyszeniu pozwala mi na realizację osobistych potrzeb pracy non profit, realizując m.in. takie projekty jak:

  • Uwolnij sTREs z TRE® – TRE® dla nauczycieli, rodziców i uczniów” – Projekt dla szkół podstawowych.
  • „Uwolnij sTREs z TRE® – TRE® dla nauczycieli, rodziców i uczniów” – Projekt dla ORE – Ośrodka Rozwoju Edukacji – publicznej placówki doskonalenia nauczycieli o zasięgu ogólnokrajowym prowadzonej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
  • „Poznaj TRE® i inne techniki pracy z ciałem, jako wsparcie innych terapii” – Projekt dla studentów Koła Naukowego Zaburzeń Odżywiania przy UAM w Poznaniu;
  • „Kobieca Mama – ruchem, tańcem, głosem, czuciem – poznaj techniki odstresowania i relaksacji” – Projekt dla Ośrodka Wsparcia dla Kobiet z Dziećmi i Kobiet w Ciąży „Etezja” w Warszawie;
  • „Uwolnij stres” – Projekt dla osób z „Fundacji Bullerbyn na rzecz wspólnoty dzieci i dorosłych”, które aktywnie włączyły się w akcje pomocowe dla osób uciekających od wojny na Ukrainie.
  • “Uwolnij stres, poznaj techniki redukcji stresu” – Projekt lokalny dla kobiet z Józefosławia i okolic.

Prywatnie

Kobieta spełniająca się w swoich życiowych rolach. Mama cudowniej nastolatki. Moja praca jest pasją. Dodatkowe pasje i hobby to projektowanie biżuterii, malowanie obrazów akrylami, pisanie bajek dla dzieci oraz pisanie wierszy i tekstów do piosenek – głównie do szuflady.

W poradni prowadzi:

  • Warsztaty dla kobiet

 – Stres: uwalniaj/redukuj stres, blokady i napięcia w ciele. Poznaj i doświadcz techniki radzenia sobie ze stresem oraz korzyści pracy z ciałem, dla poprawy jakości swojego codziennego życia.

Bartosz Ponichtera

Psycholog

Diagnosta

Szkoła Psychoterapii Dialog w Warszawie od 2022 r. do chwili obecnej, szkoła w nurcie integracyjnym. Aktualnie jestem w trakcie 4-letniego całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dialog w Warszawie.

Uniwersytet SWPS w Warszawie: magister psychologii o specjalizacji: kształtowanie i modyfikowanie zachowania.

Studia licencjackie z filozofii na Uniwersytecie Ignatianum o specjalizacji: Filozofia klasyczna i współczesna oraz edukacja etyczna.

Doświadczenie:

Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego oraz  psychologiem diagnostą.

Przeprowadzam diagnostykę psychologiczną w kierunku spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń osobowości, zaburzeń depresyjnych i lękowych. Zajmuję się również diagnozą inteligencji, osobowości i temperamentu. Diagnozę przeprowadzam dzieciom, młodzieży i dorosłym.

Ukończyłem również roczny kurs trenerski, którego celem było kształcenie umiejętności związanych z pracą w grupie, komunikacją oraz prowadzeniem warsztatów. Swobodnie posługuje się narzędziem diagnostycznym: ADOS-2.

Doświadczenie zawodowe zdobywałem przede wszystkim pracując jako terapeuta grupowy, terapeuta zajęciowy oraz  psycholog diagnosta w Specjalistycznym Centrum Terapii Gedeon Medica w Konstancinie – Jeziornej.

Podczas spotkań staram się zapewniać atmosferę zaufania i bezpieczeństwa, abyś mógł/a poczuć się wysłuchany/a i przyjęty/a.

W wolnych chwilach lubię chodzić na spacery oraz grać w strategiczne planszówki.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne
  • Diagnoza dzieci, młodzieży i dorosłych ( spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń osobowości, zaburzeń depresyjnych i lękowych, diagnoza inteligencji, osobowości i temperamentu.

Zuzanna Hermanowska

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Diagnosta

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS na kierunku: Psychologia kliniczna.

Szkolenie i certyfikat: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 nadające uprawnienia do diagnozy – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych 

Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) I stopnia, akredytowana przez PSTTSR.

 

Doświadczenie zawodowe:

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi zdobywałam m. in w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, centrum terapeutycznym i medycznym – prowadząc konsultacje i diagnostykę dorosłych oraz terapie. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.

Obecnie pracuje w centrum medycznym, gdzie prowadzę diagnostykę, konsultacje i terapie dorosłych oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej gdzie pracuje głównie z dziećmi i ich rodzicami. Zajmuje się m.in diagnostyką dzieci w kierunku spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń rozwojowych i funkcji poznawczych w wieku 3-7. 

W pracy podąża za pacjentami, kieruje się życzliwością i uważnością na ich potrzeby. Działam w oparciu o zasoby pacjenta, wykorzystuje m.in techniki TSR, poznawczo – behawioralne i mindfulness.

Stale podnoszę swoje kompetencje poprzez udział w licznych szkoleniach. 

Pracuję zgodnie z Kodeksem Etyczno-Zawodowym Psychologa.

W poradni prowadzi:

  • konsultacje psychologiczne
  • terapię psychologiczną
  • diagnostykę psychologiczna

Aneta Nalewajek

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Diagnosta spektrum autyzmu

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS na kierunku: Psychologia kliniczna.

Absolwentka studiów podyplomowych: Przygotowanie pedagogiczne 

Uzyskane szkolenia i certyfikaty: 

  • ADOS-2 w diagnostyce klinicznej – lek. Paulina Szymańska
  • NVC- porozumienie bez przemocy – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR.
  • Dialog motywujący – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR.
  • Kids Skills- Dam radę! I Jestem z Ciebie dumny ! – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR.
  • Zaburzenia psychoseksualne dzieci i młodzieży – Uniwersytet SWPS.


Doświadczenie zawodowe

Swoje 7 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi zdobywałam m.in w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, ośrodku interwencji kryzysowej, poradniach zdrowia psychicznego, szpitalach psychiatrycznych, gdzie prowadziłam poradnictwo psychologiczne, diagnozę, wsparcie w kryzysowych momentach życiowych. 

W swojej pracy kieruję się podążaniem za potrzebami pacjentów, empatią i życzliwością.

Stale podnoszę swoje umiejętności uczestnicząc w licznych szkoleniach. 

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne
  • Terapię psychologiczną
  • Zajmuję się diagnostyką zaburzeń rozwojowych ze spektrum autyzmu narzędziem badawczym ADOS-2 i ADHD

Jagoda Buczyńska- Kozłowska

Psycholog, psycholog dziecięcy

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku: Psychologia

Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Kursor w Lublinie

Certyfikat: „Treningu umiejętności społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”  Fundacja Pomoc Autyzm.

Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w kursach, studiując  literaturę oraz pracując z dziećmi i dorosłymi z różnych środowisk  o różnych potrzebach.

 

Doświadczenie zawodowe:

Swoje doświadczenie zdobywałam w kilku placówkach.

Pracowałam jako psycholog z dziećmi i dorosłymi w Ośrodku Pomocy Społecznej. 

Przez 6 lat byłam psychologiem w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi, gdzie zajmowałam się dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wspieraniem uczniów i rodziców w trudnych sytuacjach życiowych.

Miałam okazję opiekować się seniorami w zaawansowanym wieku.

Pracowałam w prywatnej szkole podstawowej  i dwóch prywatnych przedszkolach.

 

Jestem „psychologiem w trampkach”- staram się być jak najbliżej dziecięcego świata, gdyż dobry kontakt z dziećmi w komfortowej atmosferze, jest w mojej pracy priorytetem.

 

W poradni prowadzi:

  • konsultacje psychologiczne dla dzieci i dorosłych
  • terapię psychologiczną dla dzieci i dorosłych

Prywatnie:

Uprawiam jogging, jeżdżę konno, lubię śpiew i taniec oraz nowinki psychologiczne.

 

Agata Gurzyńska

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Certyfikowany Terapeuta TUS

Jestem magistrem psychologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także trenerem umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci i osób dorosłych, a także osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zdobywałam w stowarzyszeniu pomocy dzieciom niepełnosprawnym i osobom potrzebującym wsparcia ,,JESTEM’’, a także jako terapeuta dzieci w spektrum autyzmu w przedszkolu specjalnym oraz prowadząc treningi umiejętności społecznych w placówkach przedszkolnych. Obecnie pracuje w przedszkolu   terapeutycznym jako psycholog, prowadzę terapię z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz TUS – Trening Umiejętności Społecznych.

Ukończyłam liczne kursy i szkolenia takie jak np.:

  1. wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  2. ,,Techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą’’,
  3. terapia oddechowa, tańcem i ruchem, dźwiękiem (bajkoterapia),
  4. ,,Trening uważności (mindfulness) jako metoda pracy z dzieckiem i nastolatkiem doświadczającym stresu i napięcia’’,
  5. ,,Skuteczne techniki komunikacji i regulacji emocji dzieci w spektrum autyzmu’’

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne
  • Terapię psychologiczną
  • Warsztaty TUS- Trening Umiejętności Społecznych

Zainteresowania:

Psychologia kliniczna i rozwoju dziecka, psychosomatyka Sport: joga, pilates, rower Teatr i sztuka Architektura i aranżacja wnętrz.

Karolina Rutkowska

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Certyfikowany Terapeuta TUS

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia, specjalność psychologia kliniczna i zdrowia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyłam I stopień szkolenia studium Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Posiadam Certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Odbyłam szkolenia z zakresu interwencji kryzysowej, neuroróżnorodności, pracy z dziećmi oraz stosowania technik relaksacyjnych w pracy z dziećmi i młodzieżą.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zawodowe zdobyłam w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie na Oddziale Terapeutycznym Wczesnej Interwencji i Pierwszych Epizodów Psychozy, pracując terapeutycznie, warsztatowo i diagnostycznie z pacjentami dorosłymi z rozpoznaniem zaburzeń osobowości, ADHD, ASD oraz schizofrenii. Pracowałam w jednym z warszawskich przedszkoli, a także w Punkcie Terapii, gdzie prowadziłam konsultacje  psychologicznej dla rodziców i zajęcia terapeutyczne dla dzieci.

Obecnie pracuję terapeutycznie z dziećmi oraz dorosłymi. Prowadzę treningi umiejętności społecznych oraz grupowe i indywidualne zajęcia relaksacji i regulacji napięcia emocjonalnego dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem ćwiczeń oddechowych, jogi, logojogi, tańca i ruchu. Ponadto prowadzę indywidualne konsultacje psychologiczne z rodzicami  i terapię dzieci w wieku przedszkolnym z zakresu radzenia sobie z trudnymi emocjami oraz problemami z adaptacją przedszkolną.

W pracy z osobami dorosłymi wykorzystuję głównie metody i techniki terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, elementy podejścia poznawczo-behawioralnego oraz psychoedukację. Pracuję w obszarze szeroko pojętego kryzysu oraz wzrostu pokryzysowego. Niosę pomoc osobom zmagającym się z niską samooceną, obniżeniem nastroju, lękami oraz mających myśli rezygnacyjne i problemy w relacjach społecznych i interpersonalnych. Pomagam w radzeniu sobie ze stresem, napięciem oraz trudnymi emocjami. Podczas terapii staram się skupić głównie na zasobach i mocnych stronach klienta, które mogą pomóc w rozwiązaniu trudnej sytuacji oraz procesie zmiany i osiągnięciu lepszego samopoczucia.

Dla mnie, jedną z kluczowych części terapii zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi, jest relacja terapeutyczna. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie. Podczas sesji wykazuję się empatią, akceptacją i zrozumieniem oraz poszanowaniem granic człowieka. Jego potrzeby i cele są nadrzędną częścią naszej współpracy.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne,
  • Terapię psychologiczną,
  • TUS – Trening Umiejętności Społecznych

Anna Celeda

Pedagog

Surdopedagog

Diagnosta

Terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – kierunek Pedagogika.

Ukończone Studia Podyplomowe:  Terapia  Pedagogiczna Uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (WSSE w Warszawie).

Surdopedagogika (Olsztyńska Szkoła Wyższa im. Rusieckiego) oraz Kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki oraz liczne szkolenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci w zakresie trudności w uczeniu się oraz problemów wynikających z niepełnosprawności wzroku lub słuchu.

Doświadczenie zawodowe

Diagnozuje i prowadzi terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego.

Uczestniczyła w Programach przesiewowych badań słuchu w szkołach podstawowych organizowanych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobyła w Szkole Podstawowej  oraz Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej jako diagnosta trudności w uczeniu się (w tym o podłożu dyslektycznym), terapeuta pedagogiczny, pedagog szkolny, wychowawca świetlicy, członek Zespołu Orzekającego o kształceniu specjalnym ze względu na niepełnosprawność słuchu i wzroku.

W poradni prowadzi:

  • konsultacje pedagogiczne
  • diagnozę dzieci w zakresie trudności w uczeniu się oraz problemów wynikających z niepełnosprawności wzroku lub słuchu
  • terapię pedagogiczną

Alina Zająkała

Oligofrenopedagog

Pedagog specjalny

Diagnosta

Specjalista terapii ręki
Terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego

Terapeuta pedagogiczny

Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną.

Absolwentka dwóch kierunków studiów organizowanych przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „Cogito” specjalność: Oligofrenopedagogika – Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia pedagogiczna oraz Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

Diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy –  APD- Medical.

Certyfikat Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia diagnoza- terapia -masaż – PROCENTRUM- Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Warszawa.

Certyfikat Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu ,, Fundacja  Pomoc Autyzm”.

Kurs Trening Zastępowania Agresji z treningiem Umiejętności Społecznych Akademia Pedagogiki Specjalnej im M. Grzegorzewskiej w Warszawie.

Uprawnienia diagnostyczne Diagnoza Dysleksji Rozwojowej nr uprawnień 1001/eL/DDJ w Pracowni Testów Psychologiczno – Pedagogicznych  w Gdańsku.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych świetlicach szkolnych, pracy w szkole podstawowej, jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz posiadam  5 letnie  doświadczenie jako terapeuta pedagogiczny oraz terapeuta TUS.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje wychowawcze dla rodziców
  • Diagnostykę dzieci i młodzieży
  • Terapię pedagogiczną
  • Terapię ręki
  • Diagnozę i terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy.
  • Warsztaty terapeutyczne TUS – trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży 
  • Diagnozę Dysleksji Rozwojowej.

 

Prywatnie

Mama dwójki wspaniałych nastolatków Ewy i Marka. W wolnych chwilach maluje obrazy, rysuje dla uczniów i układa puzzle.

Anna Filip

Pedagog, Terapeuta Pedagogiczny

Oligofrenopedagog

Certyfikowany Terapeuta TUS

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka studiów Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie kierunek: Filologia angielska, specjalizacja: Komunikacja językowa w biznesie i administracji.

Absolwentka studiów  Wszechnicy Polskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Terapia pedagogiczna. 

Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Przygotowanie pedagogiczne.

Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Oligofrenopedagogika –

Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Certyfikowany Terapeuta – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży (TUS) I i II stopnia. – Fundacja Pomoc Autyzm.

Doświadczenie zawodowe: 

Swoje doświadczenie zdobywałam podczas praktyk zawodowych  w poradniach psychologiczno – pedagogicznych. Prowadziłam TUS – Trening Umiejętności Społecznych z dziećmi i młodzieżą.

Praca z dziećmi jest dla mnie pasją. Ważna jest dla mnie pozytywna relacja z dziećmi oparta na zaufaniu, empatii oraz odpowiedzialnej współpracy z rodzicami. 

Podnoszę swoje kompetencje biorąc udział w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach i konferencjach psychologiczno-pedagogicznych. 

W poradni prowadzi:

  • Terapię pedagogiczną
  • TUS -Trening Umiejętności Społecznych

Prywatnie:

Od lat pływam wyczynowo, lubię jeździć na rowerze. Interesuję się psychologią. Bardzo lubię podróżować i poznawać nowe kultury. 

Edyta Twardowska

Pedagog specjalny

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Terapeuta pedagogiczny

Diagnosta zaburzeń przetwarzania słuchowego metoda Johansena ISA

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, na kierunku: pedagogika społeczna.  Absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiegona kierunku: edukacja początkowa i reedukacja. Absolwentka  studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie, na kierunku: integracja sensoryczna. Diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena IAS. Certyfikowany diagnosta i terapeutka Bilateralnej Terapii BI nr 00191. Certyfikowany terapeuta terapii ręki i zaburzeń motoryki małej w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii ręki PROCENTRUM, wydany przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie. Certyfikowany diagnosta w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej PSTIS nr 0843

 

Doświadczenie zawodowe:

Od 20 lat pracuję z dziećmi w przedszkolu, od ośmiu lat pracuję jako diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena oraz od trzech lat wspieram dzieci i młodzież w rozwoju w szkole podstawowej jako terapeuta integracji sensorycznej.  Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w szkoleniach, kursach i superwizjach.  Dodatkowo w ramach pracy w przedszkolu na terenie poradni psychologiczno – pedagogicznej uczestniczę i współprowadzę spotkania Sieci Współpracy Terapeutów SI.

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę i terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena ISA

 

Prywatnie:

Lubię  taniec, jeździć na rowerze i czytać książki.

Monika Penkul-Petryka

Logopeda

Kwalifikacje:

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, kierunek – filologia polska.

Absolwentka Podyplomowych Studiów na Uniwersytecie Warszawskim,

Kierunek – logopedia

Doświadczenie zawodowe:

Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Zdobywałam je podczas pracy w szkole, praktyk w poradniach psychologiczo-pedagogicznych
(m. in. w PPP w Piasecznie, PPP nr 3 w Warszawie, PPP nr 24  w Warszawie). Ponadto w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327, Zespole Szkół Specjalnych nr 85 w Warszawie, a także w Fundacji  „Lubi mi się”, gdzie pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, posługującymi się komunikacją alternatywną i wspomagającą, a także z dziećmi z autyzmem.

W poradni prowadzi:

– konsultacje logopedyczne

– diagnozę logopedyczną

– indywidualną terapię logopedyczną

Zainteresowania zawodowe:

Terapia EEG Biofeedback

Marta Pycka

Logopeda

Neurologopeda

Absolwentka jednolitych studiów dziennych magisterskich na kierunku Logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej.

Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego.

Posiadam liczne certyfikaty kursów logopedycznych, neurologopedycznych oraz ortodontycznych w zakresie stymulatorów funkcji MFS.

Doświadczenie zawodowe:

Od ponad 16 lat diagnozuję i prowadzę terapię logopedyczną w publicznej szkole podstawowej oraz kilkakrotnie diagnozowałam i prowadziłam zajęcia w niepublicznym przedszkolu. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz udzielam konsultacji osobom dorosłym. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami oraz dziećmi ze spektrum autyzmu: zespół Aspergera.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikację i poszerzam wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach logopedycznych. 

W poradni prowadzi:

  • konsultacje logopedyczne / neurologopedyczne
  • diagnozę logopedyczną / neurologopedyczną
  • indywidualną terapię logopedyczną / neurologopedyczną

Prywatnie:

Mama dwojga nastolatków, miłośniczka kotów i wycieczek w góry.

Michalina Kamińska

Logopeda

Neurologopeda

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego kierunek: filologia polska specjalność Logopedia, studia pięcioletnie.

Absolwentka Uniwersytetu SWPS studia podyplomowe kierunek: Neurologopedia

Doświadczenie zawodowe:

Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako logopeda i neurologopeda. Dotychczas pracowałam z niemowlakami, dziećmi w wieku żłobkowym, przedszkolnym, szkolnym, z dziećmi niepełnosprawnymi, pacjentami ortodontycznymi, a także jako glottodydaktyk.  Przez trzy lata mieszkałam na bliskim wschodzie, gdzie założyłam pierwszą Społeczną Szkołę w Arabii Saudyjskiej.

Swoje kompetencje podnoszę dzięki ciągłym szkoleniom, m.in.:

  • W jeden dzień dookoła ankyloglosji (krótkie wędzidełko językowe)
  • Niemowlak u logopedy
  • Kinesjotaping logopedyczny w ujęciu Esther de Ru

W poradni prowadzi:

  • konsultacje logopedyczne / neurologopedyczne
  • diagnozę logopedyczną / neurologopedyczną
  • indywidualną terapię logopedyczną / neurologopedyczną

 

Zainteresowania zawodowe:

Praca logopedyczna i neurologopedyczna  z maluchami.

 

Monika Krauze-Barska

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Pedagog

Kwalifikacje:

Absolwentka studiów magisterskich Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie o specjalizacji: Wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4145.

Doświadczenie zawodowe.

Trzynastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte w pracy w przedszkolach oraz ponad trzyletnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.

Podnosząc kwalifikacje zawodowe ukończyłam wiele szkoleń i kursów :

Certyfikat:  Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)

Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block (Fundacja Rozwoju Psychomotoryki)

Pierwsza pomoc przedmedyczna (A-Z Centrum Rozwoju Edukacji)

Arteterapia w pracy z dziećmi – OSK Komunikator

Praca z uczniem z Zespołem Aspergera (Poradnia Edukacja).

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę i terapię integracji sensorycznej
  • Terapię ręki łączoną  z  integracją  sensoryczną

 

Prywatnie:

Mama dwójki dzieci, opiekunka psa i kota. W wolnych chwilach uwielbia przygotowywać różne słodkości oraz haftować obrazki.

Angelika Marek

Pedagog

Oligofrenopedagog

Certyfikowany Terapeuta TUS

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka studiów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku pedagogika: specjalizacja  wczesnoszkolna i przedszkolna i pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną.

Absolwentka w Wyższej Szkole Edukacyjnej Zdrowotnej i Nauk Społecznych specjalność: Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną- Oligofrenopedagogiki.

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4820.

Certyfikat Terapia Ręki – Instytut Doskonalenia Kadr Pedagogicznych „Edukacja”.

Certyfikowany Terapeuta TUS – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży – Ośrodek SUKCES w Warszawie.

Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych żłobkach i przedszkolach oraz  w  szkole podstawowej, jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia i Terapeuta Integracji Sensorycznej.

Posiadam 12 – letnie doświadczenie pracy z dziećmi, w tym  5 – letnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę integracji sensorycznej
  • Terapie integracji sensorycznej
  • Terapię integracji sensorycznej z terapią ręki

Prywatnie:

Mama dwójki cudownych chłopców w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

W wolnych chwilach uwielbiam spacerować, jeździć na rowerze oraz podróżować.

Aleksandra Kozłowska

Pedagog

Oligofrenopedagog

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie  na kierunku pedagogika specjalna:

  • Specjalność: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWR), wychowanie przedszkolne
  • Specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Absolwentka Podyplomowych Studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie  

  • Specjalność: Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej.

Ukończenie kursu z Programu Rozwoju Poznawczego “Klucz do uczenia się”

Certyfikat ukończenia kursu “Terapia ręki”. Zgodna z realizacją programu Klucza do uczenia się – moduł “Od bazgrania do pisania”

Certyfikat ukończenia szkolenia z metody Werbo – tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej /cz.1/

Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.

Doświadczenie zawodowe:

Posiadam pięcioletnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Prowadzę również zajęcia integracji sensorycznej w niepublicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej jako terapeuta integracji sensorycznej i terapeuta ręki.

W swojej pracy kieruję się dobrem dziecka. Jestem zwolenniczką uczenia się przez zabawę i praktykę.

Prywatnie:

W wolnym czasie lubię malować, gotować i słuchać muzyki.

Iwona Bogusz-Wojda

Pedagog specjalny

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie terapii pedagogicznej oraz pedagogiki resocjalizacyjnej.

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Integracji Sensorycznej realizowanych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Certyfikowany Terapeuta Ręki – (Empis) Pierwsza pomoc przedmedyczna.

Doświadczenie zawodowe:

Przez piętnaście lat zdobywałam doświadczenie zawodowe pracując w przedszkolu. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z dziećmi w spektrum autyzmu. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach oraz kursach.

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę i terapię integracji sensorycznej
  • Terapię ręki z integracją sensoryczną


Prywatnie
:

Mama dwójki dzieci, które są dla niej nieustanną inspiracją oraz miłośniczka podróży.

Ewa Dermont

Terapeuta pedagogiczny

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku pedagogiki o specjalności pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie. Dodatkowo zdobyłam dodatkowe wykształcenie kończąc studia podyplomowa z zakresu: pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, integracji sensorycznej, surdopedagogiki, terapii pedagogicznej i socjoterapii oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i rewalidacji dzieci z autyzmem.

Jestem osobą, która poszerza swoją wiedzę i umiejętności.  Posiadam certyfikaty: Terapeuty Integracji Sensorycznej, Trenera I stopnia zajęć Sensoplastyka i Terapeuty Ręki.

Doświadczenie zawodowe:

Jestem nauczycielem z 12 letnim stażem, który podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności pracując jako terapeuta i nauczyciel wczesnoszkolny w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym. Mam doświadczenie w pracy jako terapeuta integracji sensorycznej w Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej,  oraz w Szkołach Podstawowych.

Paulina Wiśniewska

Pedagog

Terapeuta Integracji Sensorycznej

Muzykoterapeutka

Fizjoterapeutka

Wykształcenie:

Studia licencjackie: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.

Studia magisterskie: Akademia Pedagogiki Specjalnej, kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Studia magisterskie: Wyższa Szkoła Rehabilitacji, kierunek: Fizjoterapia.

Kursy i szkolenia:

  • Arteterapia kliniczna
  • Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Terapia integracji sensorycznej I i II stopnia
  • Smyko- Multisensoryka I stopnia
  • Masaż tkanek głębokich
  • Obserwacja kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym
  • Skoliozy- diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne
  • Masaż dźwiękiem w profilaktyce zdrowia (I i II poziom)
  • Kobido- japoński masaż twarzy
  • Zoga Face Integration (I poziom)
  • Facefitness

 

Doświadczenie:

Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam od pracy w przedszkolu w charakterze nauczyciela wspomagającego oraz terapeuty integracji sensorycznej. Kolejnym etapem była praca w szkole podstawowej również jako nauczyciel wspomagający. Dodatkowo przeprowadzałam diagnozy SI, prowadziłam zajęcia z integracji sensorycznej oraz terapii ręki.  W wakacje i ferie brałam udział w wyjazdach jako opiekun. Prowadziłam warsztaty z eksperymentów chemicznych dla dzieci.

Obecnie pracuję jako fizjoterapeuta w salonie SPA oraz prowadzę zajęcia muzykoterapia z elementami relaksacji z wykorzystaniem mis tybetańskich.

 

W poradni prowadzi:

  • Zajęcia muzykoterapia z elementami relaksacji dla dzieci.

Prywatnie:

Uzależniona od czytania książek. Lubię aktywnie spędzać czas (rower, joga, spacery z psem). W wolnym czasie rozwijam swoje pasje związane z rękodziełem i malarstwem.

Anna Platta-Brozio

Psychiatra Dzieci i Młodzieży

EDUKACJA

Medycyna wydział Lekarski Warszawski Uniwersytet Medyczny

Studia podyplomowe z zakresu

  • Zarządzanie Zasobami ludzkimi -Warszawska Szkoła Zarządzania
  • Medycyna Ekstremalna – Uniwersytet Jagielloński Kraków
  • Medycyna Estetyczna – Warszawski Uniwersytet Medyczny

Kursy

  • Treningi rozwoju interpersonalnego  Gestalt
  • CCF Coach Certyfikat
  • Medycyna Paliatywna dla Lekarzy
  • Kurs Krwiolecznictwa
  • Kurs Medycyny Ratunkowej
  • Kurs Zapobieganie zakażeniu
  • HIV, diagnostyka i leczenie AIDS

 

Doświadczenie zawodowe

Jestem Psychiatrą Dzieci i Młodzieży w trakcie specjalizacji. Na co dzień pracuję w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, gdzie pomagam rodzinom z całej Polski zdiagnozować i leczyć różnorodne zaburzenia psychiczne. Moje doświadczenie zawodowe i życiowe,  umiejętność rozumienia złożoności sytuacji, empatia  oraz ciągły rozwój kompetencji stanowią dobrą bazę do nawiązywania z dziećmi, młodzieżą i opiekunami profesjonalnych relacji, w których wszyscy czują się bezpiecznie.

 W poradni prowadzi

  • Diagnozuję, leczę i prowadzę psychoedukację

 Prywatnie

Określam się jako przyjaciel ludzi i zwierząt. Przez wiele lat moim hobby jest behawioryzm zwierząt, rozpoznawanie ich komunikacji, procesów uczenia, zapamiętywania, stanów emocjonalnych. Z kolei podróżując z plecakiem po kontynentach zawsze najważniejsze dla mnie było poznanie sposobu funkcjonowania i myślenia ludzi z innych kultur. Swój balans psychiczny najszybciej uzyskuję wśród natury, obserwując przyrodę.