Szukaj
Close this search box.

Niepubliczna Poradnia Psychologiczna i Pedagogiczna w Józefosławiu

Szukaj
Close this search box.

Aneta Bednarczyk-Oleba

Pedagog

Coach

Psychoterapeuta systemowy i psychodynamiczny

Dyrektor Poradni

Absolwentka studiów magisterskich Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego specjalizacja: społeczno –wychowawcza, absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych PEDAGOGIUM w Warszawie specjalizacja: Resocjalizacja nieprzystosowanych społecznie.

Absolwentka 4 – letniej Szkoły Psychoterapii w Krakowie- Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie: nurt systemowo – psychodynamiczny, rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

Absolwentka Szkoły Coachów MERITUM programu szkolenia coachów uczących Kluczowych Kompetencji Coachingowych oraz zasad Kodeksu Etycznego ICF o nawie ,,Mistrz Coachingu” uznawanego przez International Coach Federation akredytowanego programu szkolenia coachów (ACTP ICF).

Ukończyłam Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej do zarządzania oświatą – Centrum Doskonalenia Nauczycieli Zakładu Doskonalenia Zawodowego – wydany przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty Warszawa 2010 r.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam  podczas stażu w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie w I Klinice Psychiatrycznej dla Dorosłych i  Klinice Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży. Stażu 2-letniego w Ośrodku Zdrowia Psychicznego i Problemów Rodzinnych SYNAPSIS w Warszawie- prowadziłam terapie indywidualne, par/małżeństw i rodzinne. Wieloletnie doświadczenie jako pedagog szkolny. Certyfikowany terapeuta TUS -Treningu Umiejętności Społecznych- terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu. Prowadziłam zajęcia terapeutyczne z dziećmi w Placówkach Oświatowych, Poradniach Psychologiczno – Pedagogicznych.

Posiadam doświadczenie   w  pracy z dzieckiem i rodziną jako koordynator pieczy zastępczej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Współpracowałam z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną –  jako psychoterapeuta, prowadziłam terapię rodzinną, par/małżeństw i indywidualną.

Obecnie od 5 lat jestem właścicielem poradni, którą rozwijam i staram się, aby było to przyjazne, bezpieczne miejsce dla dzieci i dorosłych. Stawiam na kompleksową opiekę  i wsparcie dla naszych pacjentów.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach, kongresach psychologiczno-psychoterapeutycznych.

Swoją pracę podaje systematycznej superwizji.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje dla rodziców
  • Terapię indywidualną, par/małżeńską, rodzinną w nurcie systemowo- psychodynamicznym 

Wspomagam  osoby ( dzieci, młodzież, dorosłych, rodziny), którzy doświadczają:

  • kryzysów, 
  • trudności emocjonalnych (zaburzenia lękowe, depresyjne),
  • chronicznego stresu,
  • niskiej samooceny,
  • trudności ze snem,
  • dysfunkcyjnych relacji,
  • trudności wychowawczych,
  • sytuacji rozwodowej/okołorozwodowej

 

Coaching/ mentoring: pomagam odkryć potencjał klienta, wzmacniam oraz  wspieram  w osiąganiu zamierzonego celu.

Zainteresowania zawodowe: 

Specjalizuje się w pracy z dziećmi i rodzicami  w przezwyciężaniu ich trudności, konfliktów, kryzysu w rodzinie. Pomagam  w odkryciu rozwiązań, które mają na celu poprawę relacji, komunikacji, więzi w systemie rodzinnym. W swojej pracy również wspieram rozwój człowieka. Pomagam odkryć swój potencjał, wzmacniam i wspieram w osiąganiu zamierzonego celu. Prywatnie jestem mamą  dorosłego 26 letniego syna. Lubię podróżować, kontakt z naturą, czytać książki. Interesuję się rozwojem osobistym i naturoterapią.

Marzena Przybysz

Psycholog, psycholog dziecięcy

Psychoterapeuta

Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie i Instytutu Studiów nad Rodziną w Łomiankach przy UKSW w Warszawie. Studia podyplomowe: Integralna Profilaktyka  Uzależnień  – UKSW; Studium Terapii i Treningu Grupowego – UKSW.

Obecnie w trakcie 5–letniego Całościowego Kursu Psychoterapii w nurcie systemowo – ericksonowskim organizowanym przez Wielkopolski Instytut  Psychoterapii w Poznaniu, atestowany przez  Sekcję Naukową Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

 

Doświadczenie zawodowe :

Od 14 lat zajmuje się pracą z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i rodzinami. Swoje doświadczenie  zawodowe zdobywała pracując: w warszawskiej placówce wsparcia dziennego, organizacji pozarządowej oraz placówkach oświatowych. Prowadząc: zajęcia grupowe (socjoterapię, TUS, TKZ) i indywidualne zajęcia z dziećmi oraz konsultacje psychologiczne, warsztaty rozwojowe dla rodziców. Obecnie pracuje  również jako  Psycholog w szkole.

Podnosi swoje kwalifikacje zawodowe przez udział w licznych szkoleniach  i warsztatach, konferencjach psychologiczny.

Swoją pracę poddaje systematycznej superwizji.

 

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne,
  • Terapia psychologiczna,
  • Psychoterapia indywidualna, par/małżeńska, rodzinna w nurcie systemowo – ericksonowskim.

Zainteresowania zawodowe:

Człowiek jego relacje ze sobą samym, z otoczeniem, cały jego potencjał – tkwiący w „tu i teraz”,  możliwość  zmiany i towarzyszenie w poszukiwaniu dróg rozwoju.

 

Aneta Golmento

Psychoterapeuta

Pedagog

Socjoterapeuta

Absolwentka pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i studiów podyplomowych w zakresie edukacji seksualnej oraz socjoterapii Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (certyfikat nr 1737).

Doświadczenie:

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam w warszawskich i pozawarszawskich placówkach oświatowych pracując z młodzieżą i młodymi dorosłymi, a także służąc wsparciem i pomocą bliskim młodych osób doświadczających różnego rodzaju trudności i kryzysów.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych szkoleniach, kursach doskonalących, warsztatach i konferencjach psychologiczno-psychoterapeutycznych.  

Moja  praca poddawana jest stałej superwizji certyfikowanych superwizorów poznawczo-behawioralnych.

W poradni prowadzi:

  • psychoterapię indywidualną w nurcie poznawczo-behawioralnym z wykorzystaniem dialogu motywującego.


Pracuje diagnostycznie i terapeutycznie z osobami z zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, obniżonym nastrojem, przewlekłym stresem, a także trudnościami emocjonalnymi, komunikacyjnymi i w relacjach oraz doświadczającymi kryzysu psychicznego.

Kluczem do osiągania wyników w pracy terapeutycznej jest dla niej uważność i empatyczne podejście do drugiej osoby. Dlatego w centrum zainteresowania stawia konkretnego człowieka i jego historię.

Prywatnie:

Jestem żoną, mamą dwójki inspirujących dzieci, pasjonatką mądrych  i poruszających książek, filmów, sztuk teatralnych oraz wystaw, ciekawej muzyki, a także dobrej kuchni.

Renata Oczkowska

Coach, terapeuta holistyczny i trener pracy z ciałem

Certyfikowany Provider TRE- redukcja stresu i uwalnianie blokad i napięć w ciele. Specjalizacja Transformacja Kobiety

Certyfikowany Coach EMCC

Certyfikowany Provider TRE®

Certyfikowany Trener Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży TUS

Absolwent rocznego Kursu technik terapii tańcem i ruchem IBA

Praktyk RTZ – Racjonalna Terapia Zachowań

Live & Business Coach Systemowy

Certyfikowany terapeuta ustawień systemowych rodzin

Certyfikowany Praktyk Kody Emocji

Certyfikowany Mistrz Nauczyciel Reiki

Praktyk Masażu Dotyk Motyla

Praktyk Masażu Acess Bars

mgr Zarządzania i Finansów

Absolwent studiów podyplomowych „Kompetencje psychologiczne i negocjacyjne”

Doświadczenie zawodowe:

Prowadzę holistyczne sesje indywidualne pracy z ciałem i rozwoju osobistego oraz szkolenia, kursy i warsztaty grupowe dla kobiet.

Obecnie prowadzę swoje autorskie programy dla kobiet, jak m.in.:

  • “Pokochaj swoją kobiecość i czerp z niej MOC”
  • „Soczysta Miednica – transformacja życiowa kobiety i jej kobiecości”,
  • „Alchemia Sukcesu – droga kobiety do pracy marzeń”,
  • ”Chcę być mamą – trudna droga do macierzyństwa”,
  • „Moc Emocji – poznaj, pokochaj, odblokuj swoje emocje i czerp energię z ich mocy”,
  • „TRE® dla zdrowego życia, oddechu, ruchu, tańca, głosu, miednicy, seksualności”.

Współpracowałam z Ośrodkiem leczenia zaburzeń odżywiania „Otulenie” oraz prowadziłam zajęcia na 6 edycjach cykli warsztatów w pracowni terapeutycznej uzależnień i współuzależnień. A ćwiczenia TRE® , które stosuje od lat (Tension & Trauma Releasing Exercises – ćwiczenie, które pomagają redukować stres i napięcia w ciele), miałam okazję prezentować w TVP oraz w TVN. Ponadto byłam prelegentką na konferencji dla kobiet „Z lekkością o seksie” z okazji Dnia Kobiet 8 marca.

Jestem  Współzałożycielką i Członkinią Polskiego Stowarzyszenia TRE. Przez wiele lat zasiadałam w Zarządzie Stowarzyszenia. Uczestnictwo w Stowarzyszeniu pozwala mi na realizację osobistych potrzeb pracy non profit, realizując m.in. takie projekty jak:

  • Uwolnij sTREs z TRE® – TRE® dla nauczycieli, rodziców i uczniów” – Projekt dla szkół podstawowych.
  • „Uwolnij sTREs z TRE® – TRE® dla nauczycieli, rodziców i uczniów” – Projekt dla ORE – Ośrodka Rozwoju Edukacji – publicznej placówki doskonalenia nauczycieli o zasięgu ogólnokrajowym prowadzonej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
  • „Poznaj TRE® i inne techniki pracy z ciałem, jako wsparcie innych terapii” – Projekt dla studentów Koła Naukowego Zaburzeń Odżywiania przy UAM w Poznaniu;
  • „Kobieca Mama – ruchem, tańcem, głosem, czuciem – poznaj techniki odstresowania i relaksacji” – Projekt dla Ośrodka Wsparcia dla Kobiet z Dziećmi i Kobiet w Ciąży „Etezja” w Warszawie;
  • „Uwolnij stres” – Projekt dla osób z „Fundacji Bullerbyn na rzecz wspólnoty dzieci i dorosłych”, które aktywnie włączyły się w akcje pomocowe dla osób uciekających od wojny na Ukrainie.
  • “Uwolnij stres, poznaj techniki redukcji stresu” – Projekt lokalny dla kobiet z Józefosławia i okolic.

Prywatnie

Kobieta spełniająca się w swoich życiowych rolach. Mama cudowniej nastolatki. Moja praca jest pasją. Dodatkowe pasje i hobby to projektowanie biżuterii, malowanie obrazów akrylami, pisanie bajek dla dzieci oraz pisanie wierszy i tekstów do piosenek – głównie do szuflady.

W poradni prowadzi:

  • Warsztaty dla kobiet

 – Stres: uwalniaj/redukuj stres, blokady i napięcia w ciele. Poznaj i doświadcz techniki radzenia sobie ze stresem oraz korzyści pracy z ciałem, dla poprawy jakości swojego codziennego życia.

Bartosz Ponichtera

Psycholog

Diagnosta

Szkoła Psychoterapii Dialog w Warszawie od 2022 r. do chwili obecnej, szkoła w nurcie integracyjnym. Aktualnie jestem w trakcie 4-letniego całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dialog w Warszawie.

Uniwersytet SWPS w Warszawie: magister psychologii o specjalizacji: kształtowanie i modyfikowanie zachowania.

Studia licencjackie z filozofii na Uniwersytecie Ignatianum o specjalizacji: Filozofia klasyczna i współczesna oraz edukacja etyczna.

Doświadczenie:

Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego oraz  psychologiem diagnostą.

Przeprowadzam diagnostykę psychologiczną w kierunku spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń osobowości, zaburzeń depresyjnych i lękowych. Zajmuję się również diagnozą inteligencji, osobowości i temperamentu. Diagnozę przeprowadzam dzieciom, młodzieży i dorosłym.

Ukończyłem również roczny kurs trenerski, którego celem było kształcenie umiejętności związanych z pracą w grupie, komunikacją oraz prowadzeniem warsztatów. Swobodnie posługuje się narzędziem diagnostycznym: ADOS-2.

Doświadczenie zawodowe zdobywałem przede wszystkim pracując jako terapeuta grupowy, terapeuta zajęciowy oraz  psycholog diagnosta w Specjalistycznym Centrum Terapii Gedeon Medica w Konstancinie – Jeziornej.

Podczas spotkań staram się zapewniać atmosferę zaufania i bezpieczeństwa, abyś mógł/a poczuć się wysłuchany/a i przyjęty/a.

W wolnych chwilach lubię chodzić na spacery oraz grać w strategiczne planszówki.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne
  • Diagnoza dzieci, młodzieży i dorosłych ( spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń osobowości, zaburzeń depresyjnych i lękowych, diagnoza inteligencji, osobowości i temperamentu.

Zuzanna Hermanowska

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Diagnosta

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS na kierunku: Psychologia kliniczna.

Szkolenie i certyfikat: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 nadające uprawnienia do diagnozy – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych 

Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR) I stopnia, akredytowana przez PSTTSR.

 

Doświadczenie zawodowe:

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi zdobywałam m. in w poradniach psychologiczno – pedagogicznych, centrum terapeutycznym i medycznym – prowadząc konsultacje i diagnostykę dorosłych oraz terapie. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.

Obecnie pracuje w centrum medycznym, gdzie prowadzę diagnostykę, konsultacje i terapie dorosłych oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej gdzie pracuje głównie z dziećmi i ich rodzicami. Zajmuje się m.in diagnostyką dzieci w kierunku spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń rozwojowych i funkcji poznawczych w wieku 3-7. 

W pracy podąża za pacjentami, kieruje się życzliwością i uważnością na ich potrzeby. Działam w oparciu o zasoby pacjenta, wykorzystuje m.in techniki TSR, poznawczo – behawioralne i mindfulness.

Stale podnoszę swoje kompetencje poprzez udział w licznych szkoleniach. 

Pracuję zgodnie z Kodeksem Etyczno-Zawodowym Psychologa.

W poradni prowadzi:

  • konsultacje psychologiczne
  • terapię psychologiczną
  • diagnostykę psychologiczna

Aneta Nalewajek

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Diagnosta spektrum autyzmu

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS na kierunku: Psychologia kliniczna.

Absolwentka studiów podyplomowych: Przygotowanie pedagogiczne 

Uzyskane szkolenia i certyfikaty: 

  • ADOS-2 w diagnostyce klinicznej – lek. Paulina Szymańska
  • NVC- porozumienie bez przemocy – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR.
  • Dialog motywujący – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR.
  • Kids Skills- Dam radę! I Jestem z Ciebie dumny ! – Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach CTSR.
  • Zaburzenia psychoseksualne dzieci i młodzieży – Uniwersytet SWPS.


Doświadczenie zawodowe

Swoje 7 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi zdobywałam m.in w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, ośrodku interwencji kryzysowej, poradniach zdrowia psychicznego, szpitalach psychiatrycznych, gdzie prowadziłam poradnictwo psychologiczne, diagnozę, wsparcie w kryzysowych momentach życiowych. 

W swojej pracy kieruję się podążaniem za potrzebami pacjentów, empatią i życzliwością.

Stale podnoszę swoje umiejętności uczestnicząc w licznych szkoleniach. 

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne
  • Terapię psychologiczną
  • Zajmuję się diagnostyką zaburzeń rozwojowych ze spektrum autyzmu narzędziem badawczym ADOS-2 i ADHD

Jagoda Buczyńska- Kozłowska

Psycholog, psycholog dziecięcy

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na kierunku: Psychologia

Kurs kwalifikacyjny pedagogiczny Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Kursor w Lublinie

Certyfikat: „Treningu umiejętności społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”  Fundacja Pomoc Autyzm.

Stale pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w kursach, studiując  literaturę oraz pracując z dziećmi i dorosłymi z różnych środowisk  o różnych potrzebach.

 

Doświadczenie zawodowe:

Swoje doświadczenie zdobywałam w kilku placówkach.

Pracowałam jako psycholog z dziećmi i dorosłymi w Ośrodku Pomocy Społecznej. 

Przez 6 lat byłam psychologiem w szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi, gdzie zajmowałam się dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wspieraniem uczniów i rodziców w trudnych sytuacjach życiowych.

Miałam okazję opiekować się seniorami w zaawansowanym wieku.

Pracowałam w prywatnej szkole podstawowej  i dwóch prywatnych przedszkolach.

 

Jestem „psychologiem w trampkach”- staram się być jak najbliżej dziecięcego świata, gdyż dobry kontakt z dziećmi w komfortowej atmosferze, jest w mojej pracy priorytetem.

 

W poradni prowadzi:

  • konsultacje psychologiczne dla dzieci i dorosłych
  • terapię psychologiczną dla dzieci i dorosłych

Prywatnie:

Uprawiam jogging, jeżdżę konno, lubię śpiew i taniec oraz nowinki psychologiczne.

 

Agata Gurzyńska

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Certyfikowany Terapeuta TUS

Jestem magistrem psychologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także trenerem umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci i osób dorosłych, a także osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zdobywałam w stowarzyszeniu pomocy dzieciom niepełnosprawnym i osobom potrzebującym wsparcia ,,JESTEM’’, a także jako terapeuta dzieci w spektrum autyzmu w przedszkolu specjalnym oraz prowadząc treningi umiejętności społecznych w placówkach przedszkolnych. Obecnie pracuje w przedszkolu   terapeutycznym jako psycholog, prowadzę terapię z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz TUS – Trening Umiejętności Społecznych.

Ukończyłam liczne kursy i szkolenia takie jak np.:

  1. wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
  2. ,,Techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą’’,
  3. terapia oddechowa, tańcem i ruchem, dźwiękiem (bajkoterapia),
  4. ,,Trening uważności (mindfulness) jako metoda pracy z dzieckiem i nastolatkiem doświadczającym stresu i napięcia’’,
  5. ,,Skuteczne techniki komunikacji i regulacji emocji dzieci w spektrum autyzmu’’

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne
  • Terapię psychologiczną
  • Warsztaty TUS- Trening Umiejętności Społecznych

Zainteresowania:

Psychologia kliniczna i rozwoju dziecka, psychosomatyka Sport: joga, pilates, rower Teatr i sztuka Architektura i aranżacja wnętrz.

Karolina Rutkowska

Psycholog, Psycholog dziecięcy

Certyfikowany Terapeuta TUS

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku psychologia, specjalność psychologia kliniczna i zdrowia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyłam I stopień szkolenia studium Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Posiadam Certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży. Odbyłam szkolenia z zakresu interwencji kryzysowej, neuroróżnorodności, pracy z dziećmi oraz stosowania technik relaksacyjnych w pracy z dziećmi i młodzieżą.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zawodowe zdobyłam w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie na Oddziale Terapeutycznym Wczesnej Interwencji i Pierwszych Epizodów Psychozy, pracując terapeutycznie, warsztatowo i diagnostycznie z pacjentami dorosłymi z rozpoznaniem zaburzeń osobowości, ADHD, ASD oraz schizofrenii. Pracowałam w jednym z warszawskich przedszkoli, a także w Punkcie Terapii, gdzie prowadziłam konsultacje  psychologicznej dla rodziców i zajęcia terapeutyczne dla dzieci.

Obecnie pracuję terapeutycznie z dziećmi oraz dorosłymi. Prowadzę treningi umiejętności społecznych oraz grupowe i indywidualne zajęcia relaksacji i regulacji napięcia emocjonalnego dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem ćwiczeń oddechowych, jogi, logojogi, tańca i ruchu. Ponadto prowadzę indywidualne konsultacje psychologiczne z rodzicami  i terapię dzieci w wieku przedszkolnym z zakresu radzenia sobie z trudnymi emocjami oraz problemami z adaptacją przedszkolną.

W pracy z osobami dorosłymi wykorzystuję głównie metody i techniki terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, elementy podejścia poznawczo-behawioralnego oraz psychoedukację. Pracuję w obszarze szeroko pojętego kryzysu oraz wzrostu pokryzysowego. Niosę pomoc osobom zmagającym się z niską samooceną, obniżeniem nastroju, lękami oraz mających myśli rezygnacyjne i problemy w relacjach społecznych i interpersonalnych. Pomagam w radzeniu sobie ze stresem, napięciem oraz trudnymi emocjami. Podczas terapii staram się skupić głównie na zasobach i mocnych stronach klienta, które mogą pomóc w rozwiązaniu trudnej sytuacji oraz procesie zmiany i osiągnięciu lepszego samopoczucia.

Dla mnie, jedną z kluczowych części terapii zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi, jest relacja terapeutyczna. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie. Podczas sesji wykazuję się empatią, akceptacją i zrozumieniem oraz poszanowaniem granic człowieka. Jego potrzeby i cele są nadrzędną częścią naszej współpracy.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje psychologiczne,
  • Terapię psychologiczną,
  • TUS – Trening Umiejętności Społecznych

Anna Celeda

Pedagog

Surdopedagog

Diagnosta

Terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – kierunek Pedagogika.

Ukończone Studia Podyplomowe:  Terapia  Pedagogiczna Uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (WSSE w Warszawie).

Surdopedagogika (Olsztyńska Szkoła Wyższa im. Rusieckiego) oraz Kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki oraz liczne szkolenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci w zakresie trudności w uczeniu się oraz problemów wynikających z niepełnosprawności wzroku lub słuchu.

Doświadczenie zawodowe

Diagnozuje i prowadzi terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Warnkego.

Uczestniczyła w Programach przesiewowych badań słuchu w szkołach podstawowych organizowanych przez Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobyła w Szkole Podstawowej  oraz Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej jako diagnosta trudności w uczeniu się (w tym o podłożu dyslektycznym), terapeuta pedagogiczny, pedagog szkolny, wychowawca świetlicy, członek Zespołu Orzekającego o kształceniu specjalnym ze względu na niepełnosprawność słuchu i wzroku.

W poradni prowadzi:

  • konsultacje pedagogiczne
  • diagnozę dzieci w zakresie trudności w uczeniu się oraz problemów wynikających z niepełnosprawności wzroku lub słuchu
  • terapię pedagogiczną

Alina Zająkała

Oligofrenopedagog

Pedagog specjalny

Diagnosta

Specjalista terapii ręki
Terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego

Terapeuta pedagogiczny

Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z terapią pedagogiczną.

Absolwentka dwóch kierunków studiów organizowanych przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli „Cogito” specjalność: Oligofrenopedagogika – Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia pedagogiczna oraz Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

Diagnosta i terapeuta zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy –  APD- Medical.

Certyfikat Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia diagnoza- terapia -masaż – PROCENTRUM- Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Warszawa.

Certyfikat Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu ,, Fundacja  Pomoc Autyzm”.

Kurs Trening Zastępowania Agresji z treningiem Umiejętności Społecznych Akademia Pedagogiki Specjalnej im M. Grzegorzewskiej w Warszawie.

Uprawnienia diagnostyczne Diagnoza Dysleksji Rozwojowej nr uprawnień 1001/eL/DDJ w Pracowni Testów Psychologiczno – Pedagogicznych  w Gdańsku.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych świetlicach szkolnych, pracy w szkole podstawowej, jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz posiadam  5 letnie  doświadczenie jako terapeuta pedagogiczny oraz terapeuta TUS.

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje wychowawcze dla rodziców
  • Diagnostykę dzieci i młodzieży
  • Terapię pedagogiczną
  • Terapię ręki
  • Diagnozę i terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy.
  • Warsztaty terapeutyczne TUS – trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży 
  • Diagnozę Dysleksji Rozwojowej.

 

Prywatnie

Mama dwójki wspaniałych nastolatków Ewy i Marka. W wolnych chwilach maluje obrazy, rysuje dla uczniów i układa puzzle.

Anna Filip

Pedagog, Terapeuta Pedagogiczny

Oligofrenopedagog

Certyfikowany Terapeuta TUS

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka studiów Wszechnicy Polskiej Szkoły Wyższej w Warszawie kierunek: Filologia angielska, specjalizacja: Komunikacja językowa w biznesie i administracji.

Absolwentka studiów  Wszechnicy Polskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie na kierunku pedagogika, specjalizacja: Terapia pedagogiczna. 

Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Przygotowanie pedagogiczne.

Absolwentka Studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy, specjalność: Oligofrenopedagogika – Edukacja, rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Certyfikowany Terapeuta – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży (TUS) I i II stopnia. – Fundacja Pomoc Autyzm.

Certyfikowany Terapeuta Ręki – Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia – masaż – PROCENTRUM – Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.

Ukończyłam również liczne szkolenia, m.in.:

  • „Arteterapia w treningu umiejętności społecznych”,
  • „Trening zastępowania agresji w przedszkolu i szkole”,
  • „Ćwiczenia i zabawy wspierające emocje u dzieci”,
  • „Spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży. Różnorodność objawów i potrzeb”

 

Doświadczenie zawodowe: 

Swoje doświadczenie zdobywałam podczas praktyk zawodowych  w poradniach psychologiczno – pedagogicznych. Prowadziłam TUS – Trening Umiejętności Społecznych z dziećmi i młodzieżą. Na co dzień pracuje w szkole podstawowej.

Praca z dziećmi jest dla mnie pasją. Ważna jest dla mnie pozytywna relacja z dziećmi oparta na zaufaniu, empatii oraz odpowiedzialnej współpracy z rodzicami. 

Podnoszę swoje kompetencje biorąc udział w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach i konferencjach psychologiczno-pedagogicznych. 

W poradni prowadzi:

  • Konsultacje pedagogiczne,
  • Terapię pedagogiczną,
  • Terapię ręki,
  • TUS -Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży

Prywatnie:

Od lat pływam wyczynowo, lubię jeździć na rowerze. Interesuję się psychologią. Bardzo lubię podróżować i poznawać nowe kultury. 

Edyta Twardowska

Pedagog specjalny

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Terapeuta pedagogiczny

Diagnosta zaburzeń przetwarzania słuchowego metoda Johansena ISA

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, na kierunku: pedagogika społeczna.  Absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiegona kierunku: edukacja początkowa i reedukacja. Absolwentka  studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie, na kierunku: integracja sensoryczna. Diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena IAS. Certyfikowany diagnosta i terapeutka Bilateralnej Terapii BI nr 00191. Certyfikowany terapeuta terapii ręki i zaburzeń motoryki małej w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii ręki PROCENTRUM, wydany przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie. Certyfikowany diagnosta w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej PSTIS nr 0843

 

Doświadczenie zawodowe:

Od 20 lat pracuję z dziećmi w przedszkolu, od ośmiu lat pracuję jako diagnosta i terapeutka zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena oraz od trzech lat wspieram dzieci i młodzież w rozwoju w szkole podstawowej jako terapeuta integracji sensorycznej.  Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje przez udział w szkoleniach, kursach i superwizjach.  Dodatkowo w ramach pracy w przedszkolu na terenie poradni psychologiczno – pedagogicznej uczestniczę i współprowadzę spotkania Sieci Współpracy Terapeutów SI.

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę i terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Johansena ISA

 

Prywatnie:

Lubię  taniec, jeździć na rowerze i czytać książki.

Monika Penkul-Petryka

Logopeda

Kwalifikacje:

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, kierunek – filologia polska.

Absolwentka Podyplomowych Studiów na Uniwersytecie Warszawskim,

Kierunek – logopedia

Doświadczenie zawodowe:

Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Zdobywałam je podczas pracy w szkole, praktyk w poradniach psychologiczo-pedagogicznych
(m. in. w PPP w Piasecznie, PPP nr 3 w Warszawie, PPP nr 24  w Warszawie). Ponadto w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327, Zespole Szkół Specjalnych nr 85 w Warszawie, a także w Fundacji  „Lubi mi się”, gdzie pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, posługującymi się komunikacją alternatywną i wspomagającą, a także z dziećmi z autyzmem.

W poradni prowadzi:

– konsultacje logopedyczne

– diagnozę logopedyczną

– indywidualną terapię logopedyczną

Zainteresowania zawodowe:

Terapia EEG Biofeedback

Marta Pycka

Logopeda

Neurologopeda

Absolwentka jednolitych studiów dziennych magisterskich na kierunku Logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej.

Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego.

Posiadam liczne certyfikaty kursów logopedycznych, neurologopedycznych oraz ortodontycznych w zakresie stymulatorów funkcji MFS.

Doświadczenie zawodowe:

Od ponad 16 lat diagnozuję i prowadzę terapię logopedyczną w publicznej szkole podstawowej oraz kilkakrotnie diagnozowałam i prowadziłam zajęcia w niepublicznym przedszkolu. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz udzielam konsultacji osobom dorosłym. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami oraz dziećmi ze spektrum autyzmu: zespół Aspergera.

Nieustannie podnoszę swoje kwalifikację i poszerzam wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach logopedycznych. 

W poradni prowadzi:

  • konsultacje logopedyczne / neurologopedyczne
  • diagnozę logopedyczną / neurologopedyczną
  • indywidualną terapię logopedyczną / neurologopedyczną

Prywatnie:

Mama dwojga nastolatków, miłośniczka kotów i wycieczek w góry.

Michalina Kamińska

Logopeda

Neurologopeda

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego kierunek: filologia polska specjalność Logopedia, studia pięcioletnie.

Absolwentka Uniwersytetu SWPS studia podyplomowe kierunek: Neurologopedia

Doświadczenie zawodowe:

Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako logopeda i neurologopeda. Dotychczas pracowałam z niemowlakami, dziećmi w wieku żłobkowym, przedszkolnym, szkolnym, z dziećmi niepełnosprawnymi, pacjentami ortodontycznymi, a także jako glottodydaktyk.  Przez trzy lata mieszkałam na bliskim wschodzie, gdzie założyłam pierwszą Społeczną Szkołę w Arabii Saudyjskiej.

Swoje kompetencje podnoszę dzięki ciągłym szkoleniom, m.in.:

  • W jeden dzień dookoła ankyloglosji (krótkie wędzidełko językowe)
  • Niemowlak u logopedy
  • Kinesjotaping logopedyczny w ujęciu Esther de Ru

W poradni prowadzi:

  • konsultacje logopedyczne / neurologopedyczne
  • diagnozę logopedyczną / neurologopedyczną
  • indywidualną terapię logopedyczną / neurologopedyczną

 

Zainteresowania zawodowe:

Praca logopedyczna i neurologopedyczna  z maluchami.

 

Monika Krauze-Barska

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Pedagog

Kwalifikacje:

Absolwentka studiów magisterskich Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie o specjalizacji: Wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną.

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4145.

Doświadczenie zawodowe.

Trzynastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte w pracy w przedszkolach oraz ponad trzyletnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.

Podnosząc kwalifikacje zawodowe ukończyłam wiele szkoleń i kursów :

Certyfikat:  Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej (Sensum Mobile)

Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block (Fundacja Rozwoju Psychomotoryki)

Pierwsza pomoc przedmedyczna (A-Z Centrum Rozwoju Edukacji)

Arteterapia w pracy z dziećmi – OSK Komunikator

Praca z uczniem z Zespołem Aspergera (Poradnia Edukacja).

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę i terapię integracji sensorycznej
  • Terapię ręki łączoną  z  integracją  sensoryczną

 

Prywatnie:

Mama dwójki dzieci, opiekunka psa i kota. W wolnych chwilach uwielbia przygotowywać różne słodkości oraz haftować obrazki.

Angelika Marek

Pedagog

Oligofrenopedagog

Certyfikowany Terapeuta TUS

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka studiów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku pedagogika: specjalizacja  wczesnoszkolna i przedszkolna i pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną.

Absolwentka w Wyższej Szkole Edukacyjnej Zdrowotnej i Nauk Społecznych specjalność: Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną- Oligofrenopedagogiki.

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej II stopnia w PSTiS nr 4820.

Certyfikat Terapia Ręki – Instytut Doskonalenia Kadr Pedagogicznych „Edukacja”.

Certyfikowany Terapeuta TUS – Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży – Ośrodek SUKCES w Warszawie.

Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w prywatnych żłobkach i przedszkolach oraz  w  szkole podstawowej, jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia i Terapeuta Integracji Sensorycznej.

Posiadam 12 – letnie doświadczenie pracy z dziećmi, w tym  5 – letnie doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej.

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę integracji sensorycznej
  • Terapie integracji sensorycznej
  • Terapię integracji sensorycznej z terapią ręki

Prywatnie:

Mama dwójki cudownych chłopców w wieku żłobkowym i przedszkolnym.

W wolnych chwilach uwielbiam spacerować, jeździć na rowerze oraz podróżować.

Aleksandra Kozłowska

Pedagog

Oligofrenopedagog

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie  na kierunku pedagogika specjalna:

  • Specjalność: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWR), wychowanie przedszkolne
  • Specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Absolwentka Podyplomowych Studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie  

  • Specjalność: Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej.

Ukończenie kursu z Programu Rozwoju Poznawczego “Klucz do uczenia się”

Certyfikat ukończenia kursu “Terapia ręki”. Zgodna z realizacją programu Klucza do uczenia się – moduł “Od bazgrania do pisania”

Certyfikat ukończenia szkolenia z metody Werbo – tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej /cz.1/

Podnoszę własne kwalifikacje przez udział w licznych szkoleniach i webinariach.

Doświadczenie zawodowe:

Posiadam pięcioletnie doświadczenie w pracy w szkole podstawowej z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Prowadzę również zajęcia integracji sensorycznej w niepublicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej jako terapeuta integracji sensorycznej i terapeuta ręki.

W swojej pracy kieruję się dobrem dziecka. Jestem zwolenniczką uczenia się przez zabawę i praktykę.

Prywatnie:

W wolnym czasie lubię malować, gotować i słuchać muzyki.

Iwona Bogusz-Wojda

Pedagog specjalny

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie terapii pedagogicznej oraz pedagogiki resocjalizacyjnej.

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Integracji Sensorycznej realizowanych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Certyfikowany Terapeuta Ręki – (Empis) Pierwsza pomoc przedmedyczna.

Doświadczenie zawodowe:

Przez piętnaście lat zdobywałam doświadczenie zawodowe pracując w przedszkolu. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z dziećmi w spektrum autyzmu. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach oraz kursach.

W poradni prowadzi:

  • Diagnozę i terapię integracji sensorycznej
  • Terapię ręki z integracją sensoryczną


Prywatnie
:

Mama dwójki dzieci, które są dla niej nieustanną inspiracją oraz miłośniczka podróży.

Oliwia Nowak

Pedagog

Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Certyfikowany Terapeuta Ręki

Studia licencjackie: Kolegium Nauczycielskie w Warszawie. Specjalność nauczanie początkowe z wychowaniem przedszkolnym.

Studia magisterskie: Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Specjalność: pedagogika korekcyjna.

Studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej realizowane w Collegium Verum w Warszawie.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Przedszkolny Pedagogiki Montessori (Stowarzyszenie Montessori bez Granic),
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne I stopnia  (Integracyjne Centrum Treningowe),
  • Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców wypoczynku  (Eko-Tur),
  • Warsztaty z wykorzystaniem pedagogicznego systemu terapii i kształcenia Edukacja Przez Ruch (SYNTHESIS),
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3 modułowy kurs bazowy (Fundacja KROK PO KROKU).

Doświadczenie zawodowe:

Mam dziewięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.  Swoją wiedzę pedagogiczną wzbogacałam pracując w przedszkolach publicznych jak i niepublicznych. Pracowałam również w placówce niepublicznej integracyjnej                w systemie Montessori. Podczas studiów brałam udział w terapii dziecka ze spektrum autyzmu jako wolontariuszka. Trzy lata temu ukończyłam studia podyplomowe z integracji sensorycznej. Od trzech lat pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej. Pracuję też w przedszkolu publicznym jako nauczyciel i prowadzę też tam terapię z Integracji Sensorycznej.

W poradni prowadzi:

  • Terapię integracji sensorycznej,
  • Terapię integracji sensorycznej z terapią ręki

Prywatnie:

W wolnym czasie lubię jeździć rowerem, spacerować z psem i podróżować. Rozwijam, także swoje pasje związane z ceramiką.

Paulina Wiśniewska

Pedagog

Terapeuta Integracji Sensorycznej

Muzykoterapeutka

Fizjoterapeutka

Wykształcenie:

Studia licencjackie: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna.

Studia magisterskie: Akademia Pedagogiki Specjalnej, kierunek: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Studia magisterskie: Wyższa Szkoła Rehabilitacji, kierunek: Fizjoterapia.

Kursy i szkolenia:

  • Arteterapia kliniczna
  • Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne
  • Terapia integracji sensorycznej I i II stopnia
  • Smyko- Multisensoryka I stopnia
  • Masaż tkanek głębokich
  • Obserwacja kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym
  • Skoliozy- diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne
  • Masaż dźwiękiem w profilaktyce zdrowia (I i II poziom)
  • Kobido- japoński masaż twarzy
  • Zoga Face Integration (I poziom)
  • Facefitness

 

Doświadczenie:

Swoją pracę z dziećmi rozpoczęłam od pracy w przedszkolu w charakterze nauczyciela wspomagającego oraz terapeuty integracji sensorycznej. Kolejnym etapem była praca w szkole podstawowej również jako nauczyciel wspomagający. Dodatkowo przeprowadzałam diagnozy SI, prowadziłam zajęcia z integracji sensorycznej oraz terapii ręki.  W wakacje i ferie brałam udział w wyjazdach jako opiekun. Prowadziłam warsztaty z eksperymentów chemicznych dla dzieci.

Obecnie pracuję jako fizjoterapeuta w salonie SPA oraz prowadzę zajęcia muzykoterapia z elementami relaksacji z wykorzystaniem mis tybetańskich.

 

W poradni prowadzi:

  • Zajęcia muzykoterapia z elementami relaksacji dla dzieci.

Prywatnie:

Uzależniona od czytania książek. Lubię aktywnie spędzać czas (rower, joga, spacery z psem). W wolnym czasie rozwijam swoje pasje związane z rękodziełem i malarstwem.

Anna Platta-Brozio

Psychiatra Dzieci i Młodzieży

EDUKACJA

Medycyna wydział Lekarski Warszawski Uniwersytet Medyczny

Studia podyplomowe z zakresu

  • Zarządzanie Zasobami ludzkimi -Warszawska Szkoła Zarządzania
  • Medycyna Ekstremalna – Uniwersytet Jagielloński Kraków
  • Medycyna Estetyczna – Warszawski Uniwersytet Medyczny

Kursy

  • Treningi rozwoju interpersonalnego  Gestalt
  • CCF Coach Certyfikat
  • Medycyna Paliatywna dla Lekarzy
  • Kurs Krwiolecznictwa
  • Kurs Medycyny Ratunkowej
  • Kurs Zapobieganie zakażeniu
  • HIV, diagnostyka i leczenie AIDS

 

Doświadczenie zawodowe

Jestem Psychiatrą Dzieci i Młodzieży w trakcie specjalizacji. Na co dzień pracuję w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, gdzie pomagam rodzinom z całej Polski zdiagnozować i leczyć różnorodne zaburzenia psychiczne. Moje doświadczenie zawodowe i życiowe,  umiejętność rozumienia złożoności sytuacji, empatia  oraz ciągły rozwój kompetencji stanowią dobrą bazę do nawiązywania z dziećmi, młodzieżą i opiekunami profesjonalnych relacji, w których wszyscy czują się bezpiecznie.

 W poradni prowadzi

  • Diagnozuję, leczę i prowadzę psychoedukację

 Prywatnie

Określam się jako przyjaciel ludzi i zwierząt. Przez wiele lat moim hobby jest behawioryzm zwierząt, rozpoznawanie ich komunikacji, procesów uczenia, zapamiętywania, stanów emocjonalnych. Z kolei podróżując z plecakiem po kontynentach zawsze najważniejsze dla mnie było poznanie sposobu funkcjonowania i myślenia ludzi z innych kultur. Swój balans psychiczny najszybciej uzyskuję wśród natury, obserwując przyrodę.